دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شرایط با دوران حضور در بارسلونا متفاوت است

ایوان راکیتیچ:؛ شرایط با دوران حضور در بارسلونا متفاوت است؛ ایوان راکیتیچ، ستاره کروات سویا از روزهایی متفاوت در ترکیب این تیم سخن گفته است.

شرایط با دوران حضور در بارسلونا متفاوت است

به گزارش ورزش، بعد از سپری کردن شش فصل مملو از افتخارات مختلف در ترکیب بارسلونا بود که ایوان راکیتیچ در تابستان امسال از این تیم جدا شده و دوباره به سویا بازگشت. حالا ایوان راکیتیچ در مصاحبه ای مدعی شد برای تطبیق یافتن با شرایط جدید نیز به زمان دارد، اما می خواهد بهترین عملکرد خود را در سویا ارائه دهد.

 

شرایط با دوران حضور در بارسلونا متفاوت است

 

ایوان راکیتیچ گفت: "کارنامه من با توجه به عملکردی که در ترکیب سویا در میدان ارائه می دهم ارزیابی خواهد شد و این امری طبیعی است، اما من برای تطبیق یافتن با شرایط جدید کمی به زمان نیاز دارم. شرایط سویا مانند بارسلونا نیست و اوضاع برای من متفاوت شده، زیبرا این دو تیم به دو شکل مختلف بازی می کنند. ما تیمی رقابت طلب هستیم و همه بازیکنان می خواهند در ترکیب قرار گیرند.

 

حالا احساسی مانند یک کودک داشته، حس خوبی دارم و تا به امروز آسیب دیدگی عضلانی هم نداشته ام. از خودم مراقبت می کنم و با این رویا راهی سویا شده ام که بهترین عملکردم را در این تیم نشان دهم. شما باید ریتم خود را پیدا کرده، هم تیمی های خود را درک کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها نیز چنین حسی دارند. هر روز و هر هفته بهتر می شویم و خصوصا دو هفته گذشته برای من مهم بوده است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋