دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقصد آلیسون بعد از لیورپول مشخص شد

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول مدعی شد علاقه دارد روزی دوباره در کشورش بازی کند.

مقصد آلیسون بعد از لیورپول مشخص شد

به گزارش ورزش، بی شک آلیسون بکر در سالهای اخیر یکی از عوامل اصلی موفقیت مرسی سایدی ها لقب گرفته و هرگاه او به دلیلی در ترکیب نبوده، لیورپول دچار مشکل شده است. آلیسون بکر ابراز امیدواری کرد روزی دوباره در تیم اینترناسیوناله برزیل بازی کند، اما مدعی شد نمی داند چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

 

مقصد آلیسون بعد از لیورپول مشخص شد

 

آلیسون بکر گفت: "من آرزو دارم روزی به برزیل برگردم، اما این که چه زمانی این اتفاق می افتد را فقط خدا می داند. من هر چه خدا برایم مقدر کند را انجام خواهم داد، اما آرزوی قلبی من بازگشت به برزیل و اگر قسمت شود بازگشت به اینترناسیوناله که خانه و باشگاه مورد علاقه ام بوده، است. من برای همه باشگاههای برزیلی احترام زیادی قائلم و حتی ممکن است بخواهم در باشگاه دیگری بازی کنم، اما نمی دانم آیا ممکن است به برزیل برگردم و به اینترناسیوناله نروم.

 

من هرگز به دنبال برنامه ریزی های طولانی مدت زیادی نبوده ام. از نظر منطقی من نیز رویاهایی داشته ام، اما همیشه تلاش کردم بر خودم مسلط بوده و بر شرایط فعلی و آنچه در حال می توانم انجام دهم تمرکز کنم.

 

من برنامه ای برای حضوری طولانی مدت در فوتبال دارم و می خواهم تا آنجا که می توانم در بالاترین سطح بازی کنم. حالا اگر این تا 35 سالگی، 40 یا بیشتر طول کشید را دیگر نمی دانم، اما من راه زیادی در پیش دارم. امیدوارم در تیم ملی برزیل و اروپا بهترین خود را ارائه دهم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋