دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسلونا و فرار از یک فاجعه تروریستی

به نظر می رسد خطر بزرگی از سر باشگاه بارسلونا و هواداران حاضر در استادیوم نوکمپ گذشته است.

بارسلونا و فرار از یک فاجعه تروریستی


به گزارش ورزش، سه روز پس از حمله تروریستی در خیابان لاس رامبلاس در شهر بارسلون که 13 کشته و 100 زخمی بر جای گذاشت، استادیوم نوکمپ نیز در آگوست 2017 هدف حملات تروریستی بوده است. اداره پلیس بعد از تحقیق در مورد این پرونده امروز اعلام کرد استادیوم نوکمپ در روز میزبانی بارسا از رئال بتیس در لالیگا، در کنار بنای ساگرادا فامیلیا در شهر بارسلون و برج ایفل در پاریس، هدف احتمالی تروریست ها بوده اند.

 

بارسلونا و فرار از یک فاجعه تروریستی

 

پلیس محلی بارسلون مدعی شد افرادی به نام محمد هولی و دریس اوکبیر و همچنین شخص دیگری که احتمالا سعید بن یاذا نام داشته، در قالب یک گروه تروریستی در طرح ریزی نقشه این حملات نقش داشته اند. این گروه به دلیل نقش آفرینی در حملاتی که در همان روز در بارسلون و منطقه کمبریلز انجام شده، بین هشت تا 41 سال به زندان محکوم شده اند. البته در نهایت این فجایع با دخالت نیروهای پلیس در اسپانیا خسارات کمتری به وجود آورد و مشخص نیست در صورت رخ دادن اتفاقی مشابه در استادیوم نوکمپ با حضور هواداران، تعداد قربانیان تا چه اندازه افزایش می یافت.

 

در طی روزهای قبل از انجام این حملات، دو نفر از اعضای گروه تروریستی در راهی باشگاه شده و محصولاتی را خریداری می کردند. پیامی از تلفن همراه یکی از آنها با این مضمون فاش شده: "تاریخ انتخابی 20 آگوست و استادیوم نوکمپ است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋