دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تونی کروس: عروسک فیفا و یوفا هستیم

تونی کروس: عروسک فیفا و یوفا هستیم

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید به شلوغی برنامه رقابت های مختلف تاخته است.

به گزارش ورزش، در سالهای اخیر و با افزایش برگزاری تورنمنت های مختلف از جمله لیگ ملت های اروپا، بازیکنان بیشتر از گذشته تحت فشار بوده و مجبورند در طول یک سال بارها به میدان بروند. تونی کروس مدعی شد این برنامه ریزی ها تنها برای افزایش درآمد بوده و اگر بازیکنان اتحادیه و صنف داشتند، تن به چنین خواسته هایی نمی دادند.

 

تونی کروس: عروسک فیفا و یوفا هستیم

 

تونی کروس گفت: "متاسفانه ما بازیکنان تصمیم گیرنده نبوده و فقط عروسک های فیفا و یوفا هستیم. اگر اتحادیه بازیکنان وجود داشت، در لیگ ملت ها یا سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی شرکت نمی کردیم. این مسابقات سعی می کند تنها به دنبال جذب منابع مالی باشند و شرایط فیزیکی بازیکنان را در نظر نمی گیرند. برگزاری لیگ ها در حال حاضر به اندازه کافی خوب هستند و سپس لیگ قهرمانان و جام جهانی نیز وجود دارد. اما اینگونه شکاف بین باشگاه های بزرگ و کوچک حتی بیشتر هم خواهد شد. همیشه لازم نیست همه چیز سریعتر و با تزریق منابع مالی بیشتر و بیشتر پیش برود."

 

تونی کروس در مورد شادی گل آنتوان گریزمان و تقلید از یک بازی ویدیویی یا ماسک مرد عنکبوتی پیر آمریک اوبامیانگ هنگام گلزنی نیز گفت: "به نظر من این شادی های بعد از گل احمقانه و مسخره است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋