دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خبر بد برای لیورپول؛ داوید آلابا ژانویه نمی آید

خبر بد برای لیورپول؛ داوید آلابا ژانویه نمی‌آید

بایرن مونیخ احتمال خروج داوید آلابا از این تیم در ماه ژانویه را رد کرده و این خبر بدی برای لیورپول و یورگن کلوپ به حساب می آید.

به گزارش ورزش، گزارشهای رسانه ای در آلمان حاکی از این است که باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفته داوید آلابا مدافع اتریشی خود را در ماه ژانویه به فروش نرساند. این خبر بدی برای لیورپول و یورگن کلوپ است چرا که آنها برای جبران خلا ویرژیل فن دایک به شدت به دنبال خرید آلابا بودند و امیدوار بودند او را از ژانویه در آنفیلد ببینند.

 

خبر بد برای لیورپول؛ داوید آلابا ژانویه نمی‌آید

 

آلابا در حال حاضر یکی از بهترین مدافعین اروپا شناخته می‌شود. او برای بایرن 396 بازی انجام داده و هفده جام با پیراهن این تیم بدست آورده است. قرارداد آلابا و بایرن تابستان آینده به پایان می‌رسد و او از ماه ژانویه می‌تواند مذاکرات با دیگر باشگاه‌ها را آغاز کند.

 

خبر بد برای لیورپول؛ داوید آلابا ژانویه نمی‌آید

 

روزنامه بیلد آلمان در گزارش تازه خود اعلام کرد بایرن مونیخ به این نتیجه رسیده که با توجه به اهمیت آلابا در پازل تاکتیکی هانسی فلیک او را در ماه ژانویه واگذار نکرده و تا پایان فصل منتظر بماند.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋