دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوری چهار هفته ای مدافع یونایتد از میادین

دوری چهار هفته ای مدافع یونایتد از میادین

لوک شاو، مدافع منچستریونایتد مدتی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

به گزارش ورزش، شیاطین سرخ ابتدای هفته و بعد از دو شکست متوالی برابر آرسنال و باشاک شهیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به پیروزی دست یافتند، اما دیدار برابر اورتون تلفاتی برای این تیم داشته است. لوک شاو، مدافع چپ منچستریونایتد در جریان پیروزی 1-3 شنبه تیمش مقابل اورتون دچار مصدومیت همسترینگ شده و به مدت چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

 

دوری چهار هفته ای مدافع یونایتد از میادین

 

لوک شاو در دقیقه 67 این دیدار در پارک گودیسون مجبور به ترک زمین شد و طبق ادعای نشریه دیلی میل تا ماه دسامبر از میادین دور خواهد بود لوک شاو یکی از مهره های ثابت یونایتد در هفته های اخیر بوده و در هر هفت دیدار قبلی یونایتد در تمامی دقایق در میدان حضور داشته است.

 

الکس تلس، مدافع برزیلی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی چهار ساله از پورتو به یونایتد پیوست، می تواند جایگزین لوک شاو در این مدت در ترکیب یونایتد لقب گیرد. الکس تلس 27 ساله تاکنون فقط یک بار در ماه گذشته و تنها 67 دقیقه در جریان پیروزی یونایتد برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و حالا فرصت خوبی برای اثبات توانایی های خود به اوله گونار سولسشر دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋