دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اشرف حکیمی؛ یک خرید لوکس یا خریدی اشتباهی؟

گزارش؛ اشرف حکیمی؛ یک خرید لوکس یا خریدی اشتباهی؟؛ اشرف حکیمی پس از شروعی خوب در اینتر حالا زیر فشار انتقادات قرار دارد.

اشرف حکیمی؛ یک خرید لوکس یا خریدی اشتباهی؟

به گزارش ورزش، اشرف حکیمی ستاره مراکشی تابستان امسال با رقم 40 میلیون یورو + 5 میلیون یورو بندهای متغیر، رئال را به مقصد اینتر ترک کرد. او دو سال عالی را در دورتموند پشت سر گذاشته بود و به نظر می رسید رئال خواهان حفظش باشد ولی پاندمی کرونا و خراب شدن وضعیت اقتصادی باشگاه ها در نهایت سبب شد رئال تصمیم به فروش اشرف بگیرد.

اشرف حکیمی؛ یک خرید لوکس یا خریدی اشتباهی؟

شروع این مدافع هافبک راست بسیار خوب بود و او مورد تمجید رسانه های ایتالیایی هم قرار گرفت ولی دو سه هفته ای است که افت او شروع شده و انتقادات نیز طبعا بالا گرفته است.

اشرف در بازی اینتر و پارما که با تساوی 2-2 خاتمه یافت، یکی از ضعیف ترین های میدان بود. منطقه او به اتوبانی برای بازیکنان پارما تبدیل شده بود و اشرف در ارسال سانتر نیز بسیار بی دقت عمل می کرد. شرایط برای اشرف در بازی با رئال(باخت 3-2 اینتر) بدتر شد. او روی گل اول رئال که توسط کریم بنزما به ثمر رسید، مقصر اول بود. پاس اشتباه او در نهایت به قیمت پذیرش یک گل تمام شد.

اشرف حکیمی؛ یک خرید لوکس یا خریدی اشتباهی؟

پس از این بازی انتقادات از اشرف شدت گرفتند و او در تساوی 1-1 با آتالانتا نیز جایی در ترکیب ثابت اینتر نداشت. آنتونیو کونته سرمربی اینتر معتقد است اشرف هنوز باید پیشرفت کند و برخی رسانه‌ها نیز معتقدند پرداخت 40 میلیون یورو برای بازیکنی که نه دفاع می کند و نه در ارسال پاس دقت کافی دارد، اشتباه بزرگی بوده است.

باید دید اشرف در هفته های آتی چگونه پاسخ منتقدانش را خواهد داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋