دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تراکتور خواهان پخش بازی ها از شبکه سراسری

باشگاه تراکتور تبریز با ارسال نامه ای به سازمان صداوسیما، درخواست کرد که بازی های این تیم از شبکه های سراسری پخش شود.

تراکتور خواهان پخش بازی ها از شبکه سراسری

به گزارش ورزش، مدیرعامل تراکتور پس از این که تراکتور از سوی کاربران وبسایت ای اف سی به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران شناخته شد، حالا نامه ای به سازمان صداوسیما ارسال کرده و خواستار پخش بازی های تراکتور از شبکه های سراسری شده است.

علیپور در این نامه به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه اشاره کرده و نوشته: «همانگونه استحضار دارید تیم تراکتور همواره یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور بوده و دایره هواداران این تیم سال‌هاست از مرزهای استان‌های شمال غرب کشور گسترده‌تر شده و به اقصی نقاط کشور رسیده است. در شرایطی که به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دیدارهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، رسانه ملی نقش انکار ناپذیری در جهت تأمین نیازهای مردم دارد.»

در ادامه نامه هم با تاکید بر نظرسنجی ای اف سی آمده است: «در این راستا، هواداران میلیونی تیم تراکتور در روزهای کرونایی که قادر به حضور در ورزشگاه‌ها نیستند، و همچنین نظر به انتخاب تیم تراکتور به عنوان پرهوادارترین تیم ایران توسط کاربران وبسایت AFC، خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمائید تا در دیدارهای این تیم پرهوادار از شبکه‌های سراسری صداوسیما پخش گردد.»

این در حالی است که همین حالا بازی تیم های تراکتور، سپاهان، شهرخودرو، نساجی و... از شبکه های سراسری صداوسیما نظیر ورزش، شما و... پخش می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋