دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ژسوس: این نتیجه فقط برای لیورپول خوب بود

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی معتقد است که این تیم باید در همه بازی های خانگی به پیروزی دست پیدا کند.

ژسوس: این نتیجه فقط برای لیورپول خوب بود

به گزارش ورزش، منچسترسیتی امشب در مسابقه ای که می توانست با پنالتی خراب شده کوین دی بروین از لیورپول پیش بیفتد و حتی پیروز از زمین مسابقه خارج شود، تنها به کسب یک امتیاز اکتفا کرد تا همچنان با صدر جدول فاصله داشته باشد.

با توجه به مصدومیت سرخیو آگوئرو، مطابق پیش بینی پپ گواردیولا در خط حمله خود از گابریل ژسوس برزیلی استفاده کرده بود. این مهاجم نیز اتفاقاً عملکرد خوبی داشت و موفق شد تک گل سیتیزن ها در مسابقه حساس امشب را به شکلی زیبا وارد دروازه آلیسون بکر کند.

ژسوس: این نتیجه فقط برای لیورپول خوب بود

ژسوس اما معتقد است که منچسترسیتی باید در مسابقه امشب مقابل لیورپول به پیروزی می رسید. او در این باره گفت: " معتقدم که ما وقتی در خانه بازی می‌کنیم باید در همه مسابقات به پیروزی دست پیدا کنیم. نتیجه مسابقه امشب برای ما نه اما برای لیورپول خوب بود. هنگامی که شما نتوانید از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنید طبیعتاً پیروزی را با تساوی عوض خواهید کرد اما با این حال بازی‌های زیادی باقیمانده که ما باید در همه آنها پیروز شویم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋