دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آندره پیرلو: اینگونه قهرمان ایتالیا می شویم

آندره پیرلو، سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است تیمش با رعایت جزئیات قهرمان سری آ خواهد شد.

آندره پیرلو: اینگونه قهرمان ایتالیا می شویم

به گزارش " ورزش"، بیانکونری امروز تا دقیقه 95 از لاتزیو پیش بوده و در آستانه کسب سه امتیازی شیرین قرار داشت، اما در ثانیه های پایانی دروازه این تیم باز شد و پیروزی از دست رفت. آندره پیرلو در مورد شرایط بازی و البته علت تعویض کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

 

آندره پیرلو گفت: "بازی فوق العاده ای ارائه دادیم و آنها هرگز ضربه ای به سمت دروازه ما نزدند. اگر در مورد همه جزئیات مراقبت باشیم قهرمان خواهیم شد. در ده ثانیه آخر شرایط را بد مدیریت کردیم و لاتزیو گل تساوی را به ثمر رساند.

 

آندره پیرلو: اینگونه قهرمان ایتالیا می شویم

 

تمرکز ذهنی مهمترین موضوع است، اگر بدون نگرش مثبت به زمین بروید عملکرد ضعیفی خواهد داشت. ما لیاقت بیشتری داشتیم و بابت این نتیجه بسیار متاسفم."

 

کریستیانو رونالدو در دقیقه 72 بازی از ناحیه مچ پا آسیب دید و تعویض شد. آندره پیرلو در این رابطه گفت: "رونالدو نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم هایی که در آن بازی کرده یک بازیکن اصلی و مهم است، او از ناحیه مچ پا دچار مشکل شده و مجبور به ترک زمین شد. بازیکنانی که به عنوان جانشین وارد زمین شدند خوب عمل کردند، ما در حفظ توپ و مدیریت برخی موقعیت های خاص بازی ها مشکل داشتیم.

 

ما همیشه در تلاش برای پیشرفت هستیم و ایده های جدیدی را برای هر بازی پیاده می کنیم. امروز مشخص شد فدریکو کیه زا در آخرین ثانیه قادر به بازی نیست، جورجیو کیه لینی مصدوم است و الکس ساندرو و ماتیس دی لیخت نیز چنین شرایطی دارند، اما این ها نمی تواند بهانه باشد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋