دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خرید مد نظر اینتر از بارسلونا؛ جونیور فیرپو

خرید مد نظر اینتر از بارسلونا؛ جونیور فیرپو

کالچیومرکاتو مدعی است اینتر قصد دارد در ماه ژانویه برای به خدمت گرفتن جونیور فیرپو مدافع بارسلونا اقدام کند.

به گزارش ورزش، درحالیکه اخیراً اعلام شد باشگاه بارسلونا در صدد است در ماه ژانویه چند بازیکن مازاد خود را برای بهبود دادن به وضعیت مالی باشگاه واگذار کند کالچیو مرکاتو در ایتالیا مدعی است اینترمیلان توجه خود را به جذب جونیور فیرپو دفاع چپ بارسا معطوف کرده و قصد دارد او را در ماه ژانویه به سن‌سیرو منتقل کند.

 

خرید مد نظر اینتر از بارسلونا؛ جونیور فیرپو

 

این در حالی است که بارسلونا هدف خود را از فروش بازیکنان مازاد تنها کمک به کسری بودجه باشگاه نمی داند بلکه در صدد است با درآمد ناشی از فروش آنها چند بازیکن مد نظر رونالد کومان از جمله اریک گارسیا و ممفیس دیپای را به خدمت بگیرد.

 

موندو دپورتیوو در کاتالونیا ادعا کرد پنج بازیکن که بارسا قصد فروش‌شان را دارد بریث‌ویت، آلنیا، دمبله، اومتیتی و جونیور فیرپو هستند. نام آخر این فهرست یعنی فیرپو مد نظر اینتر است و این خبر برای باشگاه ایتالیایی خوشحال کننده خواهد بود.

 

خرید مد نظر اینتر از بارسلونا؛ جونیور فیرپو

 

اینتر در تابستانی که گذشت هم برای خرید فیرپو مذاکراتی با بارسا انجام داده بود که به نتیجه نرسید. مدیران اینترمیلان حالا بسیار امیدوار هستند که با این شرایط در ماه ژانویه موفق شوند فیرپو را به سن‌سیرو منتقل کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋