دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادین ژکو در نقش وریا غفوری (عکس)

مهاجم بوسنیایی آس رم این روزها دوران قرنطینه اش را می گذراند.

به گزارش ورزش، ادین ژکو مهاجم اهل کشور بوسنی تیم فوتبال رم یکی از جدیدترین بازیکنانی است که به ویروس کرونا مبتلا شد و او علاوه بر اینکه دیدار آس رم در برابر جنوا را از دست داد، در بازی تیم ملی کشورش در مقابل ایران نیز غایب خواهد بود.


ژکو یکی از مهره های موثر و کلیدی تیم آس رم است و در 5 دیداری که در این فصل از رقابت های سری آ برای این تیم به میدان رفته است، موفق شده 3 بار برای تیمش گلزنی کند و در فصل گذشته نیز با به ثمر رساندن 19 گل و 14 پاس گل، بهترین بازیکن تیمش بود.


ژکو که این روزها دوران قرنطینه اش را می گذراند، در مکانی جدا از همسر و فرزندانش حضور دارد تا پس از بهبودی کامل و شکست دادن ویروس کرونا، در کنار خانواده اش باشد.


همسر ژکو در جدیدترین ویدویی که از ژکو و فرزندانش منتشر کرده، آنها را در حالتی نشان می دهد که از پشت شیشه در حال صحبت با پدرشان هستند و کلماتی را نیز به زبان لاتین بر روی شیشه می نویسند.

ادین ژکو در نقش وریا غفوری (عکس)

ادین ژکو در نقش وریا غفوری (عکس)


این صحنه ها، شباهت عجیبی با زمان حضور وریا غفوری کاپیتان استقلال در زمان قرنطینه دارد. زمانی که وریا دوران قرنطینه اش را در بالکن خانه اش گذراند و از پشت درب شیشه ای، با دخترش بارین و پسرش رادین مشغول صحبت بود، همسر کاپیتان استقلال عکسی از وریا را در آن حالت منتشر کرد که در حال بوسیدن دخترش است.


به هر حال، ژکو نیز که کاپیتان جالوروسی هاست، همچون کاپیتان استقلال باید دوران قرنطینه اش را پشت سر بگذارد تا پس از اینکه بر ویروس کرونا غلبه کرد، به آغوش خانواده اش و همچنین به تمرینات تیم رم بازگردد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋