دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کمندانی تیرخلاص نساجی را زد

هافبک سابق پرسپولیس و فصل گذشته گل گهر در اولین بازی نساجی در این فصل گل سوم و به نوعی تیرخلاص بازی را وارد دروازه آلومینیوم اراک کرد.

کمندانی تیرخلاص نساجی را زد

به گزارشورزش میلادکمندانی هافبک تیم فوتبال نساجی که در این فصل از گل گهر به تیم پرطرفدار مازندران پیوسته در اولین هفته لیگ برتر دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد.


هافبک بازیساز و تکنیکی 26 ساله که در 19 نوزده سالگی به عنوان یک پدیده جوان در پرسپولیس مطرح شد ، بعد از سه فصل حضور در این تیم به پدیده پیوست. او دو فصل پرفراز و نشیب در پدیده داشت و از آنجا به انزلی رفت تا یک فصل را در لیگ یک برای قوی سپید بازی کند.


کمندانی بعد از گذراندن یک دوره مصدومیت از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به گل گهر پیوست اما خیلی دیر به ترکیب اصلی رسید. با اینحال از زمان حضورش در ترکیب اصلی در هفت هفته پایانی یکی از بهترین های تیمش بود و گل و پاس گل های حساس و سرنوشت سازی هم به ثبت رساند.


او که یک پلی میکر کلاسیک است در این فصل از گل گهر جدا شد و به نساجی پیوست و در اولین بازی این تیم از دقیقه 80 به زمین آمد اما در آخرین دقیقه بازی در بهترین موقعیت قرار داشت و پاس به بیرون ارسال شده را با یک بغل پای نرم به گوشه دروازه آلومینیوم فرستاد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋