دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

متاسفم؛ سه تیم معمولی هفت گل به رئال زده اند

متاسفم؛ سه تیم معمولی هفت گل به رئال زده اند

برند شوستر:؛ متاسفم؛ سه تیم معمولی هفت گل به رئال زده اند؛ برند شوستر معتقد است عملکرد رئال در دور گروهی لیگ قهرمانان باید بسیار بهتر از این ها می بود.

به گزارش ورزش، رئال مادرید پس از سه بازی در دور گروهی لیگ قهرمانان با 4 امتیاز در رده سوم پس از گلادباخ و شاختار قرار دارد. رئال در نخستین بازی خود با نتیجه 2-3 مقابل شاختار بازنده شد. سپس در زمین گلادباخ و با گل های دقایق پایانی کریم بنزما و کاسیمیرو از شکست 2-0 فرار کرد و سه شنبه شب نیز توانست اینتر را در زمین خود 3-2 شکست دهد.

متاسفم؛ سه تیم معمولی هفت گل به رئال زده اند

برند شوستر سرمربی آلمانی سابق رئال در مصاحبه با اوندا سرو وضعیت خط دفاعی رئال را به به باد انتقاد گرفت:« در این سه بازی رئال مادرید باید هر طور که شده برنده می شد اما در دفاع کار را برای حریفان آسان کرد. این گروه سه تیم معمولی دارد اما متاسفانه همان ها هفت گل به رئال زدند.»

شوستر در مورد جنجال لور رفتن مکالمه کریم بنزما و مندی علیه وینیسیوس گفت:« نباید حرف هایی که در مورد بنزما و وینیسیوس زده می شد را زیاد جدی می گرفتیم چرا که این بحث مربوط به یک بازی بود و دیگر گذشته است. البته به نظر می رسد که آن اتفاقات تاثیری هم روی وینیسیوس نگذاشته است.»

متاسفم؛ سه تیم معمولی هفت گل به رئال زده اند

شوستر در مورد تمایل رئال به جذب دیوید آلابا مدافع چپ بایرن که مذاکرات تمدیدش به بنبست رسیده نیز گفت:« آلابا یک جواهر است. با چشمان بسته او را می خرم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋