دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسلونا 2 1 دینامو؛ پیروزی در شب درخشان تراشتگن

بارسلونا در دیداری دشوار 1-2 دیناموکیف را مغلوب کرد.

بارسلونا 2 1 دینامو؛ پیروزی در شب درخشان تراشتگن

به گزارش ورزش، بارسلونا رد شبی که موقعیت های خوبی را از دست داد و البته مارک آندره تراشتگن نیز درون دروازه فوق العاده ظاهر شد، 1-2 دینامو را مغلوب کرد و به سومین برتری متوالی دست یافت.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهار و با متوقف شدن لیونل مسی در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود این بازیکن موفق شد گل اول بارسا را به ثمر برساند.

 

بارسلونا 2 1 دینامو؛ پیروزی در شب درخشان تراشتگن

 

بارسلونا 2 1 دینامو؛ پیروزی در شب درخشان تراشتگن

 

در دقیقه هفت و روی ارسال سرجینیو دست بود که پدری در محوطه جریمه دیناموکیف صاحب فرصت خوب گلزنی شد، اما ضربه او به دیرک برخورد کرده و روی خط دروازه فرود آمد.

 

دقایقی بعد بارسلونا تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما آنتوان گریزمان در مقابل دروازه خالی و از درون شش قدم به شکلی ناباورانه موقعیت را از دست داد و ضربه او به بیرون رفت.

 

بارسلونا 2 1 دینامو؛ پیروزی در شب درخشان تراشتگن

 

در دقیقه 19 و با پاس آنسو فاتی، لیونل مسی از سمت چپ حرکت کرد، اما ضربه زمینی با عکس العمل دروازه بان دینامو همراه بود و این فرصت نیز از دست رفت.

 

در اواسط نیمه اول بود که اولین فرصت خطرناک دینامو روی دروازه بارسلونا ایجاد شد، اما ضربه سر بویالسکیف به شکلی فوق العاده توسط مارک تراشتگن همراه شد.

 

در دقیقه 40 و روی پاس به بیرون بود که بارسا باز هم صاحب فرصت خوب گلزنی شد، اما ضربه پدری با مهار فوق العاده نشچرت همراه شد. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که دیناموکیف در موقعیتی تک به تک بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت، اما تراشتگن عکس العملی تماشایی برابر ضربه بویالسکیف نشان داد.

 

در دقیقه 52 دیناموکیف یک بار دیگر صاحب یک موقعیت تک به تک شد و می توانست به گل دست یابد، اما ضربه زمینی سوپرایا را این بار تراشتگن به زیبایی و با پا دفع کرد.

 

دقایقی بعد بارسلونا در یک فرصت ایستگاهی می توانست به گل دوم نیز دست یاید، اما ضربه زیبای لیونل مسی با مهار درخشان دروازه دینامو همراه بود.

 

اما در دقیقه 65 بارسلونا به گل دوم دست یافت. روی ارسال آنسو فاتی بود که جرارد پیکه با یک ضربه سر محکم موفق شد به زیبایی دروازه دینامو را باز کند.

 

اما دقایقی بعد دیناموکیف باز هم در موقعیتی تک به تک می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما این بار تراشتگن موفق شد ضربه سیگانکوف را مهار کند.

 

اما در دقیقه 75 این دینامو بود که بالاخره به گل اول دست یافت. سیگانکوف در یک موقعیت ریباند و در شرایطی مدافع یارگیری نداشت، بالاخره تراشتگن را مغلوب کرد و دینامو به گل رسید. در ادامه تلاش دینامو برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و بارسلونا 1-2 موفق شد حریف را مغلوب کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋