دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولیایی: با تفرقه و اختلاف به جایی نمی رسیم

اولیایی: با تفرقه و اختلاف به جایی نمی‌رسیم

مانند دوران پورحیدری از فکری حمایت شود؛ اولیایی: با تفرقه و اختلاف به جایی نمی‌رسیم؛ کاظم اولیایی که شایعات حضورش در استقلال به عنوان مدیرعامل به گوش می‌رسید عنوان کرد نمی‌تواند در این پست مشغول به کار شود.

به گزارش ورزش، کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال که همراه با این تیم توانسته قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند امروز در سالگرد مرحوم پورحیدری در مزار این اسطوره استقلال حضور یافت.

اولیایی درباره منش و رفتار پورحیدری در دوران حضورش در استقلال گفت: یک عدد کاپ را اف ای سی می داد و یک عدد کاپ را میزبان می‌داد، من آن زمان اصرار می کردم که ایشان برود و کاپ را بگیرد ایشان بعد از پایان بازی در کناری می ایستاد و لذت موفقیت را به بازیکنان و همکارانش می‌داد.

او ادامه داد: اگر بخواهیم درست بگوییم اگر 75 سال استقلال، 4 بار در فینال آسیا بوده دو بار آن یعنی 50 درصد آن در دوره مرحوم پورحیدری بود، و اما ما یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی را با ایشان بدست آوردیم. که تفاوت آن این بود که افتخارات منصورخان در خارج خانه و دوتای دیگر در خانه بود. اولینش داکا بنگلادش و بعدی دوحه قطر بود.

کاظم اولیایی درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال نیز گفت: من فقط توصیه دارم با تفرقه و اختلاف به جایی نخواهیم رسید. امسال خواهش می کنم از آقای فکری همه حمایت کنند . اگر موفقیتی در دوران آقای پورحیدری به دست آمد چون همه حمایت کردند و آقای پورحیدری هم این شخصیت را در خود دید که تیم را به موفقیت رساند. من این شخصیت را می خواهم کم کم در آقای فکری جاری شود که هم تیم موفق شود و هم فکری به عنوان یک مربی موفق برای آینده معرفی شود.

اولیایی درباره اینکه به تیم استقلال بازخواهد گشت نیز گفت: من در حوزه اجرایی چون در جایی دیگر مسئولیت دارم نمی توانم ورود پیدا نمی کنم اما در روزهای پیشین با اینکه طبیعی نبود سر بازی‌های دوستانه رفتم و از همه می‌خواهم به تیم کمک کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋