دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تورگان جور برادر را کشید (عکس)

تورگان جور برادر را کشید (عکس)

در روزهای خاموشی ادن هازارد در اروپا؛ تورگان جور برادر را کشید! (عکس)؛ ستاره 27 ساله دورتموند امشب توانست برای تیمش گلزنی کند تا به روزهای بدِ خانواده هازارد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پایان بدهد و به نوعی جبران نمایش ضعیف برادر خود در رئال مادرید را انجام دهد.

به گزارش ورزش در حالی‌که همگان از انتقال بزرگ ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی به رئال مادرید، انتظار شگفتی سازی و درخشش بسیار داشتند و هواداران مادریدی معتقد بودند که هازارد جانشین کریستیانو رونالدو خواهد شد، اما اوضاع بر وفق مراد رئالی‌ها نبود و مصدومیت‌های پی در پی باعث شد تا اصلا هازارد به جایگاهی که باید در رئال نرسد؛ هر چند امیدوار است در فصل پیش‌روی ستاره تیم ملی بلژیک بتواند در ترکیب خود را اثبات کند.

ادن هازارد در طول دو فصل حضورش در رئال یک آمار عجیب به ثبت رسانده و در لیگ قهرمانان اروپا هنوز به ثبت گل نشده است؛ حتی او در آخرین فصلی که برای چلسی به میدان رفت، فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را پیدا نکرد و در لیگ اروپا برای چلسی گلزنی داشت تا عمر گل نزدن هازارد در رقابت‌های UCL به بیش از 1000 روز برسد.

تورگان جور برادر را کشید (عکس)

آخرین گل ادن هازارد در مرحله گروهی فصل 2017-2018 لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسید که او مقابل تیم قره‌باغ توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند و از آن گل، 1078 روز می‌گذرد و هازارد همچنان در به ثمر رساندن گل در لیگ قهرمانان اروپا ناکام مانده است.

در ایام ناکامی ادن هازارد، برادر کوچک‌تر او تورگان هازارد که در تیم دورتموند توپ می‌زند، توانست امشب به طلسم تیره‌روزی‌های خانواده هازارد در لیگ قهرمانان اروپا پایان دهد و گل نخست تیمش مقابل کلوب بروخه را به ثمر رساند؛ او اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را امشب در حالی در نهمین بازی خود وارد دروازه حریف بلژیکی کرد، که پیش از این توانسته بود با پیراهن مونشن گلادباخ در لیگ اروپا گلزنی کند و حالا امشب به یک رکورد ویژه برای خود دست یافت تا ستاره 27 ساله دورتموند در روزهای بد برادر خود در رئال مادرید، یک رکورد جدید را به ثبت رسانده باشد.

تورگان جور برادر را کشید (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋