دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فکری: پورحیدری سنگین ترین وزنه تاریخ استقلال است

سرمربی استقلال در چهارمین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری اعلام کرد که امیدوار است شاگرد خوبی برای وی باشد.

فکری: پورحیدری سنگین ترین وزنه تاریخ استقلال است

به گزارش ورزش، چهار سال از آسمانی شدن منصور پورحیدری پیشکسوت و اسطوره بزرگ باشگاه استقلال می گذرد. به همین مناسبت، محمود فکری سرمربی آبی پوشان در مورد سالگرد درگذشت پورحیدری صحبت هایی را با رسانه رسمی باشگاه استقلال انجام داد.


فکری در مورد توصیفاتش از منصور پورحیدری گفت: چهارمین سالی است که منصورخان را درباشگاه استقلال نداریم. ایشان وزنه بسیار سنگینی هستند که شاید در تاریخ باشگاه استقلال تکرار نشده باشد. فقدان این بزرگمرد را به مجدا به همه استقلالی ها و جامعه فوتبال تسلیت می گویم.


وی ادامه داد: من این افتخار را داشتم تا سالهای سال و به عنوان اسطوره خودم در کنارشان بودم و از نزدیک با ایشان کار بکنم. اگر بخواهیم در همه زمینه ها در مورد ایشان صحبت کنیم، زمان کم می آوریم.


او اظهار داشت: ایشان عاشق واقعی باشگاه استقلال و مردم بود. در تمام بالا و پایین های استقلال حضور داشته و با نداری های باشگاه ساخته است. ایشان از جیب خودشان برای باشگاه خرج کردند و باعث کسب بزرگترین افتخارات استقلال شده اند.


فکری در پایان گفت: برای شخص خودم جای خوشحالی دارد که توانستم با این بزرگمرد کار بکنم و جای تاسف و ناراحتی دارد که ایشان را خیلی زود از دست دادیم در حالیکه باشگاه استقلال می توانست سالهای بیشتری از وجود ایشان استفاده کند. امیدوارم ما شاگردهای خوبی برای منصورخان باشیم تا بتوانیم ذره ای از معرفت و عشقشان به استقلال را ارائه بدهیم و شاگرد خوبی برای ایشان باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋