دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پورقاز و فصل چهارم زندگی در سپاهان (عکس)

عزت پورقاز که در پنجره تابستانی لیگ هفدهم از استقلال خوزستان به سپاهان پیوست، هر زمان که مصدوم نشده، مهره ای با ارزش برای تیمش بوده است.

پورقاز و فصل چهارم زندگی در سپاهان (عکس)

به گزارش ورزش، عزت پوزقاز یکی از خریدهای کرانچار برای تقویت سپاهان در لیگ هفدهم بود ولی در سالی که سپاهانی ها نمایش های خوبی ارائه می دادند ولی در گلزنی ناکام بودند، این بازیکن هم در دیدار رفت برابر پرسپولیس با مصدومیت شدیدی از ناحیه کمر مواجه شد و تا انتهای فصل از دسترس سپاهان خارج شد.


با شروع لیگ هجدهم عزت پورقاز در کنار سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی امیرقلعه نویی در سپاهان بودند و یکی از بهترین فصول سال های اخیر طلایی پوشان را در فصلی که به نائب قهرمانی ختم شد، رقم زدند.

پورقاز و فصل چهارم زندگی در سپاهان (عکس)


در لیگ نوزدهم سیاوش یزدانی به استقلال رفته بود و اینبار گئورگی گولسیانی همبازی عزت پورقاز در قلب خط دفاعی شد. او و گئورگی تا پیش از مصدومیت‌های سنگینی که برای هر دو مدافع سپاهان ایجاد شد، مهره هایی ارزشمند بودند که باعث شدند تیم امیرقلعه نویی تا دقیقه 45 هفته نهم مسابقات گلی دریافت نکند ولی بعد از مصدومیت پورقاز و گولسیانی و شروع عصر کرونا دیگر شرایط برای طلایی پوشان خوب پیش نرفت و آنها فصل را با رتبه پنحم تمام کردند و به سهمیه آسیایی هم نرسیدند.


حالا امسال محرم نویدکیا در راس کادر فنی سپاهان حضور دارد و او علاوه بر پورقاز، محمدرضا مهدی زاده، نژادمهدی و گولسیانی را نیز در اختیار دارد. البته مدافع گرجستانی سپاهان بار دیگر مصدوم شده و احتمالا تا هفته چهارم از دسترس سرمربی سپاهان دور خواهد بود.

پورقاز و فصل چهارم زندگی در سپاهان (عکس)


لیگ بیستم چهارمین فصل حضور پورقاز در سپاهان است؛ مدافعی که روزهای تلخ و شیرین زیادی را در اصفهان سپری کرده و حالا یکبار دیگر پس از بازگشت از مصدومیت رباط صلیبی که در هفته سیزدهم لیگ نوزدهم مقابل نساجی مازندران برایش رخ داد، بازگشته و می‌خواهد علاوه بر رسیدن به ترکیب اصلی همان بازیکن تاثیرگذاری باشد که در سال های گذشته بوده است.


عکس ها از نورویک آلاوردیان

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋