دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویدال دوباره قاتل جان رئال مادرید می شود؟

ویدال دوباره قاتل جان رئال مادرید می شود؟

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی اینتر امشب فرصت دارد رکورد فوق العاده خود را بهبود بخشد.

به گزارش ورزش، امشب اینتر در شرایطی در برنابئو مهمان رئال مادری است که بهترین گلزن خود یعنی روملو لوکاکو را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، اما آنتونیو کونته می تواند روی درخشش آرتورو ویدال حساب باز کند. این هافبک جنگنده دشمن قدیمی رئال مادرید بوده و همیشه با این تیم کری خوانی داشته است.

 

ویدال دوباره قاتل جان رئال مادرید می شود؟

 

اما آرتورو ویدال صاحب یک رکورد خاص برابر رئال مادرید است و همین موضوع هواداران اینتر را به درخشش او در بازی امشب امیدوار کرده است. این بازیکن تا به حال در لباس سه تیم موفق به باز کردن دروازه کهکشانی ها شده و امشب ممکن است اینتر چهارمین تیم لقب گیرد.

 

ابتدا در مرحله گروهی فصل 14-2013 و در لباس یوونتوس بود که آرتورو ویدال در دیدار رفت در تورین و در جریان تساوی 2-2 دو تیم، در دقیقه 42 و از روی نقطه پنالتی دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد. سه سال بعد و در دور یک چهارم لیگ قهرمانان، آرتورو ویدال عضو بایرن مونیخ بود و در همان دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شد، اما دبل کریستیانو رونالدو در نهایت مقدمات برتری رئال مادرید را در مونیخ فراهم کرد.

 

آخرین بار دو سال قبل در ال کلاسیکو بود که آرتورو ویدال در جریان برتری تاریخی 1-5 بارسلونا در نوکمپ و در شب هت تریک لوییس سوارز، موفق به زدن گل پنجم تیمش شد و حالا امشب او فرصت دارد با چهارمین تیم نیز دروازه رئال مادرید را باز کند.

 

ویدال دوباره قاتل جان رئال مادرید می شود؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋