دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هانسی فلیک: امیدوارم همین یک نفر کرونایی باشد

هانسی فلیک: امیدوارم همین یک نفر کرونایی باشد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد سالزبورگ تیمی مدرن و تهاجمی است.

به گزارش ورزش، بایرن مونیخ با کسب دو پیروزی از دو هفته اول لیگ قهرمانان در شرایط خوبی قرار داشته و بخت اول صعود از مرحله گروهی محسوب می شود. باواریایی ها فردا پذیرای سالزبورگ خواهد بود و هانسی فلیک مدعی شد رابرت لواندوفسکی و لئون گورتزکا مشکلی برای حضور در ترکیب بایرن مونیخ در این دیدار نخواهند داشت.

 

دیدار مقابل سالزبورگ: "آنها در سالهای اخیر بسیار خوب عمل کرده و پیشرفت اند. سالزبورگ بازیکنان جوان و با استعدادی در اختیار دارد و سبک و برنامه بازی آنها بسیار مدرن و تهاجمی است. آنها سعی می کنند از راه مستقیم برای رسیدن به دروازه حریفان استفاده کند و فردا یک بازی هیجان انگیز در انتظار ما خواهد بود."

 

هانسی فلیک: امیدوارم همین یک نفر کرونایی باشد

 

شرایط رابرت لواندوفسکی و لئون گورتزکا: "همه چیز در مورد لئون خوب پیش رفته و او برای بازی فردا و حضور در ترکیب بایرن مونیخ اماده است. لواندوفسکی هم در تمرینات بایرن مونیخ شرکت کرده و من فکر می کنم استراحت اخیر برای او خوب بوده است."

 

آزمایش مثبت نیکلاس سوله: "او در لیست بایرن مونیخ جایی ندارد و  یک گزینه کمتر برای خط دفاعی خوشایند نیست. موارد زیادی در فوتبال حرفه ای رخ داده است و باید این مسائل را بپذیریم. امیدوارم که موارد مثبت در ادوی بایرن مونیخ در حد همین یک نفر باقی بماند."

 

شرایط اخیر داوید آلابا: "او در تفکرات من در پست مدافع میانی قرار دارد، آلابا عملکرد خوبی در این پست داشته و همینجا به بازی کردن ادامه خواهد داد. کورنتین تولیسو و گورتزکا روز شنبه قادر به بازی کردن نبودند و به همین دلیل بود که داوید آلابا را در خط میانی قرار دادیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋