دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسکولز: ضعیف ترین یونایتد را در اولدترافورد دیدیم

اسکولز: ضعیف‌ترین یونایتد را در اولدترافورد دیدیم

پل اسکولز با انتقاد از عملکرد منچستریونایتد و اوله گنار سولسشر در جریان شکست مقابل آرسنال گفت یونایتد هیچوقت در خانه اینقدر ضعیف نبوده است.

به گزارش ورزش، پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد بعد از شکست 1-0 این تیم مقابل آرسنال که در اولدترافورد اتفاق افتاد به شدت به عملکرد شیاطین سرخ و سرمربی اش در این بازی انتقاد کرد و روحیه تیم و تاکتیکهای سولسشر در این بازی را زیر سوال برد.

 

اسکولز: ضعیف‌ترین یونایتد را در اولدترافورد دیدیم

 

منچستریونایتد در فصل جاری تا کنون نتوانسته در خانه حتی یک پیروزی بدست بیاورد. این یکی از موضوعاتی بود که اسکولز به آن اشاره کرده و برای تیمی مثل یونایتد غیر قابل قبول دانست. شیاطین سرخ دیروز در خانه خود با تک گل اوبامیانگ از روی نقطه پنالتی مقابل آرسنال شکست خوردند تا در رتبه پانزدهم جدول قرار بگیرند.

 

اسکولز در این باره گفت: " راستش را بخواهید من یونایتد را هیچوقت در اولدترافورد اینقدر ضعیف ندیده بودم. باید به آرسنال تبریک گفت. آنها خیلی خوب بودند ولی از طرف دیگر ما از یونایتد و به خصوص از دو هافبکش انتظار خیلی بیشتری داریم".

 

اسکولز: ضعیف‌ترین یونایتد را در اولدترافورد دیدیم

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت: " من بین دو نیمه گفتم که برای نتیجه گرفتن تیم دو هافبکی که در میانه میدان حضور دارند باید خلاق باشند و در وهله اول بتوانند توپ را حفظ کنند و مالکیت توپ را در اختیار بگیرند. این خلاقیت و کیفیت امروز در هیچکدام از دو هافبک میانی یونایتد دیده نمی شد".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋