دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره های فوتبال ایران؛ هم چنان دور از انتخابات

با وجود انتقادات صورت گرفته از برخی بندهای شرایط حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال این بند ها در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال نیز وجود دارد و تنها تقلیل پیدا کرده است.

ستاره های فوتبال ایران؛ هم چنان دور از انتخابات

به گزارش ورزش، پیش از این چهره ای چون علی دایی اگر می خواست در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند ابتدا باید 10 سال مدیر می شد و از سویی 10 عضو مجمع عمومی را همراه خود می کرد! در صورتی که این قانون در سایر کشورها وجود ندارد و دیدید که در برهه ای از زمان کاسیاس نامزد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شد. با همه نقدهای صورت گرفته تصور می شد این بار اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال به چهره های سرشناس فوتبال اجازه ورود به انتخابات را بدهد اما به نظر می رسد بندهایی که در مورد آن صحبت می شد حذف نشده اما تقلیل پیدا کرده است. 

علی کفاشیان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: شرایط قبل تغییر کرده است، قبلا می بایست فرد 10 سال سابقه مدیریت ورزشی داشته باشد و 10 نفر از اعضای مجمع هم او رامعرفی می کردند. اما الان این سابقه ورزشی به 4 سال تقلیل پیدا کرده و از همه رشته‌های ورزشی هم می توانند بیایند...

این بدین معنی است اگر علی دایی و دیگر فوتبالیست های تحصیلکرده اگر نیت به حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بگیرند ابتدا باید در جایی 4 سال مدیریت کنند؛ البته علی کفاشیان که در این باره با رادیو صحبت می کرد مشخص نکرد نامزدها هم چنان باید 10 امضاء از اعضای مجمع بگیرند یا نه. 

گفتنی است انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در دی یا بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋