دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ورزشگاه امام رضا؛ زمین تمرینی جدید شهر خودرو

خبر خوش برای رحمتی؛ ورزشگاه امام رضا؛ زمین تمرینی جدید شهر خودرو؛ با موافقت مسئولین تربیت بدنی آستان قدس رضوی، تمرینات باشگاه شهر خودرو به زمین دوم ورزشگاه امام رضا منتقل خواهد شد.

به گزارش ورزش، شهر خودرو که سال‌ها تمرینات خود را در چمن منزل آباد برگزار می‌کند، با موافقت مسئولین تربیت بدنی آستان قدس، به ورزشگاه امام رضا نقل مکان خواهند کرد. 

ورزشگاه امام رضا؛ زمین تمرینی جدید شهر خودرو

مجموعه تمرینی منزل آباد با توجه به کیفیت ضعیف چمن، فاصله دور از شهر و امکانات بسیار ابتدایی مورد نظر مهدی رحمتی نبود و امروز طبق توافقی، تیم شهر خودرو در ورزشگاه امام رضا تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد. 

مجموعه ورزشی امام رضا در مرکز شهر مشهد قرار دارد و علاوه بر استادیوم اصلی، یک زمین تمرین را در کنار خود دارد که چمن آن نیز به تازگی ترمیم شده است، به علاوه اینکه این مجموعه یک استخر پیشرفته هم دارد. حالا مهدی رحمتی و تیمش یکی از بهترین کمپ‌های تمرینی را در اختیار دارند. 

ورزشگاه امام رضا؛ زمین تمرینی جدید شهر خودرو


البته در این خصوص حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو اعلام کرد که هزینه این زمین تمرین را پرداخت کرده است، او گفت: ما برای انعقاد همین زمین تمرینی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) هم اگر بگویم هزینه بیشتری نسبت به سایر زمین ها متحمل شدیم سخنی به گزافه نگفته ام اما خوشحالیم که در همین شهر مشهد بالاخره شاهد یک زمین تمرینی با کیفیت هستیم هرچند که بابتش پول هم پرداخت کردیم.

ورزشگاه امام رضا؛ زمین تمرینی جدید شهر خودرو

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋