دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با منفی شدن تست کرونا؛ اشکرینیار به رئال رسید

با منفی شدن تست کرونا؛ اشکرینیار به رئال رسید

خبر خوب برای نراتزوری؛ با منفی شدن تست کرونا؛ اشکرینیار به رئال رسید؛ میلان اشکرینیار با خلاصی از ویروس کرونا حالا می تواند برابر رئال مادرید به میدان برود.

به گزارش ورزش، اینتر شب گذشته در زمین خود برابر پارما به زحمت توانست یک امتیاز کسب کند. نراتزوری تا دقیقه 90 با نتیجه 1-2 عقب بودند ولی ایوان پریشیچ توانست با ضربه سر حساب کار را برابر کند. این تساوی البته تلخ بود ولی اینتر یک خبر خوب را نیز دریافت کرد که به میلان اشکرینیار مربوط می شد.

با منفی شدن تست کرونا؛ اشکرینیار به رئال رسید

مدافع اسلواک اینتر که به ویروس کرونا مبتلا شده بود پس از سه هفته قرنطینه و با منفی شدن آخرین تست پی اس آر، مجوز حضور در تمرینات را دریافت کرد. به این ترتیب او مشکلی برای بازی حساس چهارشنبه مقابل رئال ندارد اما همه چیز به تست های پزشکی او بستگی دارد. دوران قرنطینه او طولانی بود و باید دید شرایط بدنی مناسب برای چنین دیداری پرتنشی را خواهد داشت یا خیر.

اینتر برای این بازی یک غایب بزرگ نیز دارد. روملو لوکاکو احتمالا به دلیل مصدومیت به بازی با رئال نخواهد رسید. آنتونیو کونته در مورد ستاره بلژیکی گفته بود که قصد ندارد روی او ریسک کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋