دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کارلو آنچلوتی: تصمیم داور خنده دار بود

کارلو آنچلوتی: تصمیم داور خنده دار بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون کارت قرمز لوکاس دینیه، مدافع تیمش را خنده دار توضیف کرد.


به گزارش ورزش، اورتون بعد از سپری کردن هشت بازی بدون شکست در همه رقابت ها و صدرنشینی در لیگ برتر، امشب با دو گل برابر ساوتهمپتون مغلوب شده و اولین شکست فصل را پذیرا شد. لوکا دینیه، مدافع اورتون در دقیقه 72 با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و کارلو آنچلوتی تاکید کرد باشگاه اورتون به این تصمیم قاضی میدان اعتراض خواهد کرد.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "کارت قرمز لوکاس دینیه خنده دار بود، خطای او عمدی و قطعا خشونت آمیز نبود و شاید یک کارت زرد برای چنین صحنه ای کافی باشد. این تصمیم داور درست و منصفانه نبود و مطمئنا ما درخواست تجدیدنظر خواهیم داد.

 

کارلو آنچلوتی: تصمیم داور خنده دار بود

 

ما خوب بازی نکردیم، ساوتهمپتون بهتر از ما بود و آنها مستحق کسب سه امتیاز پیروزی بودند. پس از یک سپری کردن یک دوره درخشان و موفقیت آمیز، خالا باید با همان روحیه و اعتقاد به جلو نگاه کنیم. من به بازیکنان گفته ام زمستان در راه است و ما باید به این نتایج واکنش نشان دهیم.

 

شرایط خامس رودریگز؟ ما باید طی چند روز آینده اوضاع او را بررسی کنیم. خامس در پایان بازی خسته بود و کمی درد در عضلات خود احساس می کرد. فکر نمی کنم خامس مشکل بزرگی باشد داشته و این بازی برای همه ما دشوار بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋