دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حاج صفی نه، آزادی به یونان رفت

حاج‌صفی نه، آزادی به یونان رفت

مهاجم جوان تراکتو لژیونر شد؛ حاج‌صفی نه، آزادی به یونان رفت؛ مهاجم فصل گذشته تراکتور با باشگاه پانتولیکوس یونان قرارداد امضاء کرد.

به گزارش ورزش، محمدرضا آزادی که فوتبال خود را از رده‌های پایه باشگاه تراکتور آغاز کرده و طی ۶ سال اخیر در این تیم عضویت داشت، در پایان فصل ۹۹-۹۸ تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان فوتبال آذربایجان گرفت.

این مهاجم ۲۰ ساله تیم امید ایران که طی سه فصل اخیر در لیگ برتر برای تراکتور به میدان رفته و در نیم‌فصل لیگ نوزدهم فرصت بیشتری برای بازی در این تیم به دست آورد، با اتمام قراردادش آن را تمدید نکرد تا به تیم دیگری برود.

حاج‌صفی نه، آزادی به یونان رفت

در حالی که شایعاتی برای انتقال آزادی به تیم‌های بالانشین جدول شنیده می‌شد، این مهاجم جوان به یونان رفت و با یک باشگاه در سوپر لیگ این کشور قرارداد امضاء کرد.

آزادی صبح امروز پس از توافق با مدیران پانتولیکوس، قراردادش با این باشگاه را امضاء کرد تا به جای احسان حاج‌صفی که شایعه حضورش در تیم آریس وجود داشت، این مهاجم جوان از تیم تراکتور راهی فوتبال سوپر لیگ یونان شود.

حاج‌صفی نه، آزادی به یونان رفت

تیم فوتبال پانتولیکوس یونان که سال گذشته فصل را با حضور در رده چهاردهم جدول سوپر لیگ یونان به پایان رساند، در پنج هفته ابتدایی فصل جدید سه مساوی و دو شکست داشته و در حال حاضر تیم یازدهم جدول است.

آزادی با حضور در پانتولیکوس یونان، امیدوار است شرایط خوبی را تجربه کند و همانند کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی که در این کشور دوران موفقی داشتند، روزهای خوبی پیش روی او باشد.

باشگاه پانتولیکوس یونان اعلام کرد قرارداد محمدرضا آزادی تا پایان فصل ۲۰۲۳ (به مدت سه سال) اعتبار دارد و این مهاجم ایرانی قرار است با شماره پیراهن ۸ به میدان برود.

حاج‌صفی نه، آزادی به یونان رفت

حاج‌صفی نه، آزادی به یونان رفت

حاج‌صفی نه، آزادی به یونان رفت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋