دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راشفورد: با تاکتیک های سولسشر PSG را بردیم

مارکوس راشفورد با ستایش از تاکتیک‌های سرمربی‌اش سولسشر‌، او را در پیروزی دیشب یونایتد مقابل پاری سن ژرمن تاثیرگذار دانست.

راشفورد: با تاکتیک‌های سولسشر PSG را بردیم

به گزارش ورزش، منچستریونایتد دیشب در اولین شب فصل جدید لیگ قهرمانان در پاریس به مصاف PSG رفت و با گلهای برونو فرناندس و مارکوس راشفورد موفق شد حریف را 2-1 شکست دهد. راشفورد در پایان بازی به ستایش از سرمربی اش سولسشر پرداخت و تاکتیکهای او را در کسب این پیروزی بسیار مهم دانست.

 

راشفورد: با تاکتیک‌های سولسشر PSG را بردیم

 

راشفورد در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه یونایتد گفت: " سرمربی ما امروز عالی کار کرد. سیستم او به ما اجازه داد تا خودمان را نشان بدهیم و هم تهاجمی کار کنیم و هم در دفاع متراکم باشیم. ما هم ایده او را به بهترین شکل اجرایی کردیم. این یک پیروزی بزرگ است و برای ما فوق العاده مثبت خواهد بود".

 

زننده گل پیروزی بخش یونایتد در ادامه گفت: " تیم ما عملکرد خوبی داشت و این می‌تواند نقطه شروع یک روند عالی باشد. من همیشه به تیم مان باور دارم. برای یک بازیکن خیلی مهم است که به سیستم تیمش و به سرمربی اش باور داشته باشد. ما امروز این باور را داشتیم و عالی کار کردیم".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋