دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک و دو در غیاب رادو (عکس)

در غیاب بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس اینروزها با حضور دروازه بان دیگرش تمرینات را ادامه می دهد.

به گزارشورزش، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس بعد از رقابت های لیگ قهرمانان در تمرینات تیمش شرکت نکرده است. در روزهای گذشته حتی این خبر منتشر شد که رادو به خاطر عدم دریافت مطالبات و بی توجهی باشگاه پرسپولیس با فیفا نامه نگاری کرده است.


با این وجود پرسپولیسی ها اینروزها برای بازی های لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان با دو دروازه بان دیگرشان تمرین می کنند. حامد لک که خیلی زود جای بیرانوند را درترکیب اصلی پرسپولیس گرفت و یکی از ستاره های تیم در راه رسیدن به فینال آسیا بود در کنار امیرحسین بیات دروازه بان سوم و جوان پرسپولیس دو گلر حاضر در تمرینات این تیم هستند و زیرنظر داوود فنایی مربی دروازه بان های این تیم کار می کنند.

باید دید در حالی که یحیی گل محمدی خواستار بازگشت رادو و حضورش در تمرینات شده این دروازه بان کروات به تمرینات باز می گردد یا نه؟ شاید این موضوع که دروازه بان کروات می داند لک فعلا پیراهن شماره یک را در اختیار دارد نیز در عدم بازگشت او تا این زمان بی تاثیر نبوده است.

یک و دو در غیاب رادو (عکس)

یک و دو در غیاب رادو (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋