دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیگو سیمئونه: با بهترین تیم جهان بازی داریم

دیگو سیمئونه: با بهترین تیم جهان بازی داریم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید دیدار مقابل بایرن مونیخ را برای تیمش مهم توصیف کرد.


به گزارش ورزش، اتلتیکومادرید که در هفته های آغازین لالیگا نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، چهارشنبه شب و در رقابت های لیگ قهرمانان در آلیانس آره نا مهمان بایرن مونیخ خواهد بود. باواریایی ها فصل قبل با اقتدار و کسب نتایج درخشان فاتح لیگ قهرمانان شدند و دیگو سیمئونه مدعی شد حریف این هفته تیمش در حال حاضر بهترین تیم جهان فوتبال محسوب می شود.

 

دیگو سیمئونه: با بهترین تیم جهان بازی داریم

 

دیگو سیمئونه گفت: "ما این هفته در لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ بازی داریم و به نظر من با بهترین تیم جهان حال حاضر فوتبال جهان روبرو خواهیم شد. من فکر می کنم این یک دیدار بسیار مهم برای اتلتیکومادرید باشد و ما سعی خواهیم کرد راه حل هایی پیدا کنیم تا در این دیدار مانند نیمه اول بازی ابتدای هفته با سلتاویگو در لالیگا اذیت نشویم.

 

آسیب دیدگی دیگو کوستا و غیبت مقابل بایرن مونیخ؟ کادر پزشکی به ما اطلاع خواهد داد که او چه شرایطی دارد. من از ترکیب دیگو کاستا و لوییس سوارز در خط حمله راضی هستم و ویژگی های این دو باعث می شود که بتوانند در کنار یکدیگر در خط حمله به میدان بروند. حضور همزمان کاستا و سوارز به ما قدرت و شخصیت در محوطه جریمه حریفان داده است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋