دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خالدی: به مس رفسنجان حس خوبی دارم

دلخوری مدافع جنوبی از سایپای بعد دایی؛ خالدی: به مس رفسنجان حس خوبی دارم؛ بازیکن مس رفسنجان می گوید دلیل انتخاب این تیم کادر فنی و بازیکنان خوبش بوده و امیدوار به ماندن و حتی درخشیدن مس در لیگ برتر است.

خالدی: به مس رفسنجان حس خوبی دارم

به گزارش ورزش امید خالدی در مورد جدایی از نفت مسجد سلیمان گفت: من در تیم سایپا رباط پاره  کردم. آقای دایی زنگ زد و گفت که به باشگاه گفتم که با شما تمدید کنند و نگران نباش ولی بعد از مدتی آقای دایی با  باشگاه به مشکل خورد و  خود جدا شد و هیچکس بعد از آن به من زنگ نزد. من این دوران سخت را با کلی تلاش و تمرین گذراندم بعد از اینکه خوب شدم آقای تارتار به من گفت به سر تمرینات برگردم و اگر نظرش را جلب کنم با من قرارداد می‌بندند و اگر نشد می توانم با آن ها  تمرین کنم تا دوباره به روزهای خوبم برگردم. من هم با کلی تلاش و تمرین نظرش را جلب کردم و قرار داد بستم  ولی به دلیل مشکل مالی که باشگاه داشت کارت بازی ام صادر نشد.


او در خصوص پیوستن به مس رفسنجان ادامه داد: من از بین سه پیشنهادی که داشتم مس را انتخاب کردم چون واقعاً حس خوبی به کادر فنی و بازیکنان داشتم و اکثر بازیکنان این تیم از دوستان صمیمی من هستند و من موفقیت را در این تیم می بینم. انشالله با کمک خدا و تلاش بازیکنان و کادرفنی امسال در لیگ ماندگار خواهیم شد.


این بازیکن در خصوص بازی هفته اول لیگ با استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: کل بازیهای لیگ سخت است. استقلال تیم بزرگی است و ۴۰ میلیون هوادار دارد ‌.کار سختی مقابل آن‌ها داریم ولی تیم ما هم دست و پا بسته نیست. ما تیم منسجم و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم. انشاءالله بتوانیم در این مسیر سخت دل هواداران و مردم رفسنجان را شاد کنیم.


خالدی در پایان افزود: از آقای تارتار  تشکر می‌کنم چون بعد از مصدومیت تنها کسی بود که دستم را گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋