دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فنونی زاده: علی کریمی پول شجاع را بدهد

فنونی‌زاده: علی کریمی پول شجاع را بدهد

رفتار مدیریت باشگاه این اجازه را به برخی بازیکنان می‌دهد که از موقعیت خود سوءاستفاده کنند درحالیکه بازیکن باید تابع قرارداد باشد و اگر بحثی هم دارد در چارچوب قانون آن را پیش ببرد.

به گزارش ورزش، مرتضی فنونی زاده مدافع سابق پرسپولیس و ازقدیمی های پرافتخار تیم در مصاحبه با فارس حرفهای جالبی به زبان آورده و از شجاع خلیل‌زاده بابت رفتارش انتقاد می‌کند. او می گوید: هر بازیکنی حق دارد به فکر منافع مالی‌اش باشد اما وقتی قراردادی را امضا می‌کند باید به مفاد آن قرارداد هم پایبند باشد. به صورت مثال اگر می‌گویند برای یک فصل فلان مقدار پول می‌گیری بازیکن باید تا پایان فصل اعتراضی به این موضوع نکند مگر اینکه هیأت مدیره تشخیص بدهد آپشن‌هایی را به این قرارداد اضافه کند.

وی افزود: به نظر من مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حفظ خلیل‌زاده شأن این باشگاه را رعایت نکردند. تاکنون ندیده بودم پرسپولیس برای حفظ یک بازیکن به این شکل بیانیه‌ صادر کند. تیم ما در دهه 60 نوزده جام آورد. در آن زمان امثال شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن کجا بودند؟ بازیکنان نامی آمدند و رفتند و برای این تیم زحمت کشیدند. 60، 70 درصد آنها هم مجانی بازی کردند اما اینگونه رفتار کردن در شأن نام بزرگ پرسپولیس نیست.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره اینکه مهدی رسول‌پناه مدتی قبل اعلام کرد اگر مبلغ قرارداد خلیل‌زاده افزایش یابد سایر بازیکنان این تیم واکنش نشان می‌دهند اما دو سه روز قبل در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده بود خلیل‌زاده درخواستی منطقی داشته توضیح داد: پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و اگر کسی دلش با تیم نیست برود. فرقی ندارد بشار باشد یا خلیل‌زاده. علی‌علیپور، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی سه بازیکن تأثیرگذار و ملی‌پوش بودند اما جدایی‌شان ضربه‌ای به تیم نزد بلکه با تدابیر یحیی گل‌محمدی و 5، 6 بازیکن جویای نامی که به تیم اضافه شدند، پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان رسید.

وی افزود: پیراهن پرسپولیس با ارزش است. رفتار مدیریت باشگاه این اجازه را به برخی بازیکنان می‌دهد که از موقعیت خود سوءاستفاده کنند درحالیکه بازیکن باید تابع قرارداد باشد و اگر بحثی هم دارد در چارچوب قانون آن را پیش ببرد.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند خلیل‌زاده با تماس علی کریمی حاضر شده در این تیم بماند گفت: در بطن ماجرا نیستم اما اگر علی کریمی شجاع را نگه داشته خودش هم پول این بازیکن را پرداخت کند. تکلیف مدیریت و سرمربی تیم چه می‌شود؟ هیچ جایگاه یک پیشکسوت حتی در سطح کریمی بازیکن را قسم نمی‌دهد که در پرسپولیس بمان. خلیل‌زاده هم نباشد مدافعانی مثل کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی و یکی دو بازیکن امید کار را درمی‌آورند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋