دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاکا و یک قول به هواداران میلان درباره زلاتان

کاکا و یک قول به هواداران میلان درباره زلاتان

کاکا، ستاره سال‌های قبل میلان می گوید که زلاتان ابراهیموویچ تا پایان فصل برای این تیم سرنوشت‌ساز خواهد بود.

به گزارش ورزش، میلان در حال حاضر روزهای خوبی را زیرنظر استفانو پیولی پشت سر می‌گذارد. آنها در 15 بازی اخیر سری آ شکست ناپذیر بوده اند و همچنین فصل جدید مسابقات را هم کسب سه پیروزی متوالی و بدون گل خورده آغاز کرده اند.

کاکا و یک قول به هواداران میلان درباره زلاتان

فوق ستاره برزیلی سابق روسونری معتقد است که این تیم ها را در مسیر درست قرار گرفته است. کاکا در این باره گفت: " میلان ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد. وقتی خود من به اینجا آمدم خیلی جوان بودم اما ساختاری را مشاهده کردم که خیلی به من کمک کرد. مهم این است که همین گونه ادامه داد اما معتقدم که میلان راه درست را پیدا کرده است. البته کار پائولو مالدینی و بوبان نیز بسیار مهم بود."

کاکا در ادامه به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و گفت: " او باعث افزایش سطح همه می شود. زلاتان انگیزه و کیفیت بسیار زیادی دارد. این به جوانان خیلی کمک می کند و باعث رشد کلی تیم می‌شود. او به دیگران کمک می کند که سطح بالای خود را حفظ کنند و فشار را از روی تیم کاهش می دهد. قهرمانی سخت خواهد بود اما من قول می دهم که او تا پایان سرنوشت‌ساز خواهد شد."

کاکا و یک قول به هواداران میلان درباره زلاتان

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋