دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شبی که فهمیدم به آرسنال می روم، خوابم نبرد

توماس پارتی:؛ شبی که فهمیدم به آرسنال می روم، خوابم نبرد؛ توماس پارتی، خرید جدید آرسنال از حضور در این تیم بسیار خوشحال و هیجان زده به نظر می‌رسد.

شبی که فهمیدم به آرسنال می روم، خوابم نبرد

به گزارش ورزش، آرسنال از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی و شاید قبل تر از آن شرایط جذب توماس پارتی از اتلتیکومادرید را بررسی می‌کرد. در حالی که به دلیل مخالفت دیگو سیمئونه و اتلتیکومادرید این انتقال منتفی به نظر می رسید اما نهایتاً در آخرین ساعات بازار تابستانی هافبک غنایی با قراردادی پنج ساله به جمع شاگردان میکل آرتتا اضافه شد.

شبی که فهمیدم به آرسنال می روم، خوابم نبرد

پارتی ضمن خوشحالی از پیوستن به آرسنال در مصاحبه ای گفت: " آرسنال یک باشگاه عالی است و یکی از بهترین ها در قاره اروپا محسوب می‌شود. آرسنال همواره انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت و کسب جام داشته و فکر می‌کنم که این چیزی نیست که در مدت زمان کمی حاصل شود. ما باید برای رساندن باشگاه به جایگاه واقعی اش تمام تلاشمان را انجام دهیم."

توماس پارتی در ادامه گفت: " هنگامی که مدیر برنامه ام با من تماس گرفت و خبر داد که باید راهی آرسنال شوم بسیار هیجان زده و خوشحال شدم تا جایی که حتی خوابم نمی برد. از طرفی من از مدت‌ها قبل بازی ها و نتایج آرسنال را دنبال می‌کنم. البته این اتفاق موقعی که سنم کمتر بود بیشتر رخ می داد. آرسنال سال 2004 را به یاد می‌آورم که تیمی خارق العاده بود و بدون شکست به قهرمانی رسید. پیش از این بازیکنان فوق العاده زیادی در این تیم حضور داشته اند و من هم می خواهم هواداران را خوشحال کنم."

 

شبی که فهمیدم به آرسنال می روم، خوابم نبرد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋