دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کنایه پدر توماس پارتی به اتلتیکو مادرید

کنایه پدر توماس پارتی به اتلتیکو مادرید

آرسنال بزرگتر از اتلتیکو است؛ کنایه پدر توماس پارتی به اتلتیکو مادرید؛ توماس پارتی ستاره غنایی در آخرین روز نقل و انتقالات بود که اتلتیکو را به مقصد آرسنال ترک کرد.

به گزارش ورزش، توماس پارتی زمانی با 5 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست ولی اخیرا با قراردادی 10 برابر راهی آرسنال شد. دقیقا آخرین روز نقل و انتقالات بود که آرسنال با توماس به توافق رسید و بند خرید او را فعال کرد تا اتلتیکو را شوکه کند.

کنایه پدر توماس پارتی به اتلتیکو مادرید

پدر توماس پارتی در مصاحبه با جوی اسپورتس و در مورد جدایی این بازیکن از اتلتیکو گفت:« انتقال توماس به آرسنال رویایی بود و مهمترین اتفاق زندگی اش و نیز زندگی ما محسوب می شود. دوست داشتم او مسیرش در فوتبال را پیدا کند و تبدیل به بازیکنی مهم شود.

صبح آخرین روز نقل و انتقالات بود که توماس با ما تماس گرفت و در حال نیایش بودم که پیغامش را دریافت کردم. از من پرسیده بود مادرش کجاست. او از ما خواست که به دعا کردن ادامه دهیم. به او گفتیم مطمئن باشد که همین کار را انجام خواهیم داد. توماس به مادرش گفت که اتفاق مهمی در حال رخ دادن است.

منتظر این بودیم که توماس راهی تیمی بزرگتر از اتلتیکومادرید شود. او شایسته این بود در تیمی بهتر از اتلتیکو بازی کند.

 می دانستیم چنین پیشنهادی برای او خواهد رسید. صحبت از یوونتوس و چلسی بود ولی در نهایت آرسنال بود که وارد شد و توماس را جذب کرد. وقتی خبر موثق را داد، هیچکدام روی زمین بند نبودیم.»

کنایه پدر توماس پارتی به اتلتیکو مادرید

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋