دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقال لائوتارو به بارسا؟ او در اینتر خوشحال است

مدیر برنامه لائوتارو مارتینز:؛ انتقال لائوتارو به بارسا؟ او در اینتر خوشحال است؛ رولاندو زاراته مدیربرنامه لائوتارو مارتینز به شایعات انتقال این بازیکن به بارسلونا واکنش نشان داد.

انتقال لائوتارو به بارسا؟ او در اینتر خوشحال است

به گزارش ورزش، در تمام طول نقل و انتقالات تابستانی و حتی قبل از آن صحبت های زیادی در رابطه با علاقه بارسلونا به جذب ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز مطرح می‌شد. تا جایی که حتی در چند مقطع گفته شد که این بازیکن در آستانه انتقال به نوکمپ قرار دارد اما نهایتاً باشگاه اینتر راضی نشد که از خواسته خود در مورد بند فسخ لائوتارو کوتاه بیاید و به همین خاطر این انتقال منتفی شد.

مهاجم آرژانتینی فصل جدید رقابت های سری آ را بسیار فوق العاده آغاز کرده و تا به اینجا آمار سه گل و یک پاس گل را از خود به ثبت رسانده است. از طرفی با وجود منتفی جذب لائوتارو توسط بارسا در تابستان هنوز هم شایعات زیادی درباره رخ دادن این انتقال در پنجره های نقل و انتقالات بعدی شنیده می‌شود اما مدیر برنامه ستاره آرژانتینی مدعی شد که او از حضور در نراتزوری خوشحال است.

انتقال لائوتارو به بارسا؟ او در اینتر خوشحال است

رولاندو زاراته در این باره گفت: " صحبت کردن درباره بارسلونا درست نیست چرا که لائوتارو بازیکن اینتر است. مطرح کردن چنین شایعاتی بی‌احترامی به باشگاهی است که درهای حضور در فوتبال اروپا را به روی لائوتارو باز کرد. باید بگویم که او از حضور در نراتزوری کاملاً خوشحال است."

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋