دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روبینیو: اصلا از درخشش زلاتان شگفت زده نشدم

روبینیو: اصلا از درخشش زلاتان شگفت زده نشدم

روبینیو، ستاره سابق میلان تمجید ویژه‌ای از زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

به گزارش ورزش، روز گذشته بود که مشخص شد ستاره برزیلی بعد از گذراندن یک دوره در فوتبال ترکیه و باشگاه استانبول باشاک شهیر، از این تیم جدا شده و به شکل رایگان به سانتوس پیوسته تا سال‌های پایانی فوتبال خود را در وطنش یعنی برزیل پشت سر بگذارد.

ستاره سابق منچسترسیتی و رئال مادرید در آگوست 2010 به میلان پیوست؛ جایی که او در تیم موفق مکس آلگری حضور داشت و در اولین فصل حضور در سن سیرو اسکودتو را از آن خود کرد. روبینیو درباره دوران حضور در روسونری گفت: " آن چهار سال عالی بودند، من بیش از 30 گل به ثمر رساندم ، ما یک اسکودتوی فراموش نشدنی و سوپرکاپ ایتالیا به دست آوردیم.

این واقعاً یک میلان عالی بود، یک باشگاه برتر در جهان و من آنقدر خوش شانس بودم که با بسیاری از قهرمانان بازی کردم. پاتو، گتوزو، سیدورف، پیرلو، رونالدینیو، تیاگو سیلوا، اینزاگی ،کاکا، ابراهیموویچ و ..."

روبینیو: اصلا از درخشش زلاتان شگفت زده نشدم

روبینیو درباره عملکرد فوق العاده زلاتان در میلان با وجود سن بالا گفت: " من اصلا از این موضوع تعجب نکردم. ایبرا میشه یک بازیکن حرفه‌ای و مثال‌زدنی بوده است. در میلان من این امتیاز را داشتم که با او تمرین و بازی کنم و همواره می دیدم که سطح تیم را بالا می برد. این برای من یک افتخار بود و صادقانه بگویم تعجب نمی کنم که تقریباً در 40 سالگی او هنوز هم یک پدیده است. از طرفی فکر می‌کنم که استعدادهای جوان روسونری خیلی به تجارب و نصیحت های او احتیاج دارند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋