دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شکاری از تراکتور رضایتنامه خواست

شکاری از تراکتور رضایتنامه خواست

منصوریان مخالف این جدایی نیست؛ شکاری از تراکتور رضایتنامه خواست؛ رضا شکاری با پیشنهاد اسپانیایی خواستار رضایتنامه خود از تراکتور شد.

به گزارش ورزش، رضا شکاری فصل گذشته بعد از یک جنجال بزرگ بعنوان هایجک تراکتوری ها از پرسپولیس راهی تبریز شد و این انتقال تنها آغاز داستان های انتقال او بود تا اینبار ذوب آهن خواستار حق رشد باشد و البته موضوعی که متوجه کازان روسیه می شد.رضا شکاری در سیستم تاکتیکی دنیزلی جایی نداشت و او به بازیکنان جوان چندان اعتقادی نداشت ولی بعد از رفتن او کم کم شکاری به ترکیب تراکتور رسید و خودی نشان داد اما در نهایت این فصل برای او چندان درخشان تمام نشد.

شکاری که گفته می شد با قراردادی 5 ساله به تراکتور پیوسته است اکنون خواستار جدایی شده.او مدعی است تیمی تازه لیگ برتری شده از اسپانیا خواستار جذبش  شده است و مدیربرنامه های بازیکن نیز مذاکرات خود را با طرف اسپانیایی برای توافق و با طرف تبریزی برای رضایتنامه آغاز کرده است.

از تبریز خبر می سرد که علی منصوریان با جدایی شکاری مخالفت نیست ولی تصمیم قطعی جهت صدور رضایتنامه با نظر مالک باشگاه خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋