دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لائوتارو در رویای هم تیمی شدن با مسی است

بتو یاکه:؛ لائوتارو در رویای هم تیمی شدن با مسی است؛ مدیر برنامه های لائوتاور مارتینز تکرار کرد که او هنوز هم در رویای هم تیمی شدن با لیونل مسی است.

لائوتارو در رویای هم تیمی شدن با مسی است

به گزارش ورزش، بارسلونا از مدت ها پیش به دنبال جذب لائوتارو مارتینز است. ستاره آرژانتینی اینتر فصل گذشته خوش درخشید و باشگاه کاتالان او را گزینه ای عالی برای جانشینی سوارز می دانست. هفته ها پیش مذاکرات دو باشگاه شروع شد ولی پس از شروع مجدد رقابت های لالیگا و سری آ همه چیز متوقف شد.

پس از پایان فصل که برای بارسا کابوس وار نیز بود، بارسا یک بار دیگر برای جذب لائوتارو اقدام کرد ولی این بار هم به نتیجه ای نرسید. اینتر خواهان معاوضه بازیکن نبود و بارسا هم بودجه لازم برای خرید ستاره آرژانتینی نداشت. دستمزد بالای لائوتاور هم مزید بر علت بود تا عملا انتقال او منتفی شود.

نکته قابل توجه دیگر، علاقه رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا به ممفیس دیپای بود. مهاجمی که ارزان تر از لائوتارو و در دسترس تر به نظر می رسید.

لائوتارو در رویای هم تیمی شدن با مسی است

بتو یاکه ایجنت لائوتارو در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس بازهم تکرار کرد که رویای موکلش بازی کنار مسی در رده باشگاهی است:« او شانس این را داشت تا پیشرفت کند و با کار و تلاش زیاد خودش را به سطح خوبی در فوتبال برساند. معتقدم انتقال به فوتبال اروپا شانس پیشرفت او را افزایش داد. لائوتاور حالا از بهترین مهاجمان دنیاست و در بالاترین سطح نیز بازی می کند. لائوتارو همیشه مشتاق بازی برای تیم ملی آرژانتین و کنار لیونل مسی است و همچنین در رویای هم تیمی شدن با اوست.»

لائوتارو در رویای هم تیمی شدن با مسی است

یاکه در مورد شایعات نقل و انتقالات تابستانی گفت:« حرف های زیادی در مورد او زده شد و شایعات در مورد جدایی اش از اینتر زیاد بود. تیم های زیادی لائوتاور را می خواستند ولی هیچ مذاکره جدی ای رخ نداد. هنوز سه سال از قرارداد او باقی مانده و پنجره نقل و انتقالات هم به تازگی بسته شده است. او در بهترین فرم است و فصلی خوب را در انتظار دارد. فصل گذشته که برایش عالی بود.»

تمدید قرارداد با اینتر:« فعلا زمان صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست. او سه سال دیگر قرارداد دارد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋