دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میکل آرتتا و تمجید ویژه از خرید جدید توپچی ها

میکل آرتتا و تمجید ویژه از خرید جدید توپچی ها

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از جذب توماس پارتی توسط این باشگاه بسیار خوشحال و راضی به نظر می‌رسد.

به گزارش ورزش، توپچی ها در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی توماس پارتی، هافبک اتلتیکو مادرید را با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند به خدمت گرفتند. این در حالی است که ادو، مدیر فنی آرسنال در مصاحبه ای اعلام کرده که آنها از ماه‌ها پیش شرایط جذب هافبک غنایی را دنبال کرده‌اند و به نوعی این انتقال برای آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است.

حالا اما به نظر می رسد که سرمربی اسپانیایی آرسنال نیز از خرید جدید این تیم بسیار خوشحال است. میکل آرتتا در این باره گفت: " ما چند ماه پیش او را شناسایی کردیم و روند پیشرفتش را دنبال می کردیم و بدیهی است هرچه اطلاعات بیشتری در مورد تیم داشته باشید بالطبع درباره مکان هایی که فکر می کنید می توانید آن را بهبود بخشید بیشتر می دانید."

میکل آرتتا و تمجید ویژه از خرید جدید توپچی ها

میکل آرتتا در ادامه گفت: "من فکر می‌کنم که پارتی دارای ویژگی‌های مناسب و شخصیتی خوبی است. همچنین کیفیت فنی بالای او موقعیت های بازی زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهد. معتقدم که حضور او به ما اجازه می دهد که ترکیب های متفاوتی را آزمایش کنیم. داشتن چنین بازیکنی که می‌تواند در موقعیت های مختلف قرار گیرد برای هر باشگاهی خوب است. او همچنین می تواند در هماهنگی دفاع و حمله ما نقش مهمی ایفا کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋