دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کپا آریزابالاگا: شرایط را تغییر خواهم داد

کپا آریزابالاگا، دروازه بان اسپانیایی چلسی علیرغم انتقادات قصد دارد به زودی در ترکیب ثابت قرار گیرد.

کپا آریزابالاگا: شرایط را تغییر خواهم داد

به گزارش ورزش، کپا آریزابالاگا در دو فصل اخیر به قدری در چلسی ضعیف کار کرد که جایگاه شماره یک خود را در ترکیب این تیم از دست داد و اخیرا مندی، دروازه بان سابق رن فرانسه تبدیل به گزینه شماره یک فرانک لمپارد شده است. حالا کپا آریزابالاگا که به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شده، مدعی شد احساس خوبی دارد و مطمئن است شرایط در آینده تغییر خواهد کرد.

 

کپا آریزابالاگا: شرایط را تغییر خواهم داد

 

کپا آریزابالاگا گفت: "احساس خوبی دارم، قوی و با اعتماد به نفس هستم. البته شاید وضعیت رویایی نباشد، اما ما باید مواردی از این دست را تجربه کنیم. من اطمینان دارم که می توانم شرایط را تغییر دهم. وقتی فرصت بازی پیدا می کنم سعی می کنم به بهترین شکل عمل کنم. بدیهی است که همه بازیکنان می خواهند بازی کنند و من نیز موقعیت فعلی را در نظر می گیرم. در فوتبال نگاه به میان مدت یا بلند مدت دشوار است. واضح است که می خواهم بازی کنم، فعلا موضوع پیش رو بازی های تیم ملی اسپانیا است و من به این مسئله فکر می کنم.

 

من هر روز احساسی مانند یک بازیکن دارم. من در تیم ملی احساس قدرت و بسیار خوب دارم و در چلسی نیز شرایط بسیار خوب است. چلسی باشگاهی بزرگ است و من آنجا احساس خوشبختی می کنم."

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋