دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان انتقالات، قهرمان ژرمن ها بدون تیم ماند

پایان انتقالات، قهرمان ژرمن ها بدون تیم ماند

گزارش؛ پایان انتقالات، قهرمان ژرمن ها بدون تیم ماند؛ ماریو گوتزه زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 همچنان بدون تیم است. او در پنجره تابستانی نتوانست تیمی برای خود پیدا کند؛ هرچند به عنوان بازیکن آزاد، محدودیت زمانی برای او وجود ندارد.

به گزارش ورزش، بعد از پشت سر گذاشتن سه فصل تقریبا ناموفق در بایرن مونیخ بود که ماریو گوتزه در تابستان سال 2016 از جمع باواریایی‌ها جدا شد و به دورتموند بازگشت تا شاید دوباره در تیم سابق خود احیا شود.

پایان انتقالات، قهرمان ژرمن ها بدون تیم ماند


زننده گل قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 در بازگشت دوباره به دورتموند هم نتوانست روزهای خوب گذشته را تکرار کند و  بعد از سه فصل او یک بار دیگر از دورتموند جدا شد. در واقع دو طرف تصمیم گرفتند دوستانه تصمیم به قطع همکاری بگیرند.

در این بین و طی یکی دو ماه گذشته صحبت های زیادی در رابطه با آینده این ستاره آلمانی مطرح شد. در ابتدا گفته شد که سری آ و باشگاه های میلان، فیورنتینا و رم مقصد احتمالی ‏ماریو گوتزه برای فصل آینده خواهند بود. سپس سویا و حتی بایرن مونیخ به عنوان تیم بعدی گوتزه مطرح شدند ولی روز گذشته نقل و انتقالات به اتمام رسید و گوتزه بدون تیم ماند.

اخیراً باشگاه آمریکایی اینتر میامی‌، باشگاهی که توسط دیوید بکام تاسیس شده و مالکیتش در اختیار او قرار دارد به گوتزه پیشنهاد داد که با دریافت دستمزد سالانه ای معادل 6 میلیون یورو راهی آمریکا شده و به تیم او ملحق شود. پیشنهادی که توسط گوتزه رد شده و او اعلام کرده که قصد ندارد اروپا را ترک کند.

پایان انتقالات، قهرمان ژرمن ها بدون تیم ماند

گوتزه که فصل گذشته تنها 609 دقیقه برای دورتموند بازی کرد، حالا تنها 10.5 میلیون یورو ارزش دارد در حالی که وقتی از بایرن به دورتموند بازگشت، ارزش او را 55 میلیون یورو تخمین می زدند.

گوتزه بازیکن آزاد است و می تواند هر زمان که بخواهد با تیم بعدی اش قرارداد امضا کند اما اینکه هیچ باشگاهی برای جذب او تمایل جدی نشان نداده نیز در نوع خود عجیب جلوه می کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋