دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هلی کوپتر از اتاق فکر ویلموتس به سوی اسکوچیچ

مربی جوان تیم ملی فوتبال ایران حالا باید در کنار دومین سرمربی خارجی کار خود را در ایران دنبال کند و امیدوار به آن است تا خاطرات تلخ گذشته مجددا تکرار نشود.

به گزارش ورزش پس از ورود مارک ویلموتس بود که براساس توافق میان سرمربی بلژیکی و فدراسیون فوتبال، وحید هاشمیان به عنوان دستیار ایرانی ویلموتس در کادرفنی حضور پیدا کرد و در واقع او به عنوان چشمان ویلموتس در ایران، بازی‌های لیگ را رصد می‌کرد و گزارش آن را به مربی بلژیکی می‌داد؛ اما نتوانست هاشمیان روزهای خوبی را در کنار مرد بلژیکی بگذراند و در نهایت پرونده حضور کوتاه مدت مارک ویلموتس خیلی زود در ایران بسته شد و پس از آن حتی خود هاشمیان یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی شده بود.

اما پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ، مرد کروات هم خواستار آن شد تا هاشمیان را در کنار خود داشته باشد و مهاجم سابق پرسپولیس نیز با درخواست اسکوچیچ موافقت کرد؛ او در ماه‌های اخیر در کنار سرمربی تیم ملی ایران، در ورزشگاه‌های فوتبال بازی‌های لیگ برتر را از از نزدیک زیرنظر داشت و حالا مربی 44 ساله تیم ملی در کنار اسکوچیچ در کمپ تیم‌های ملی حضور دارد و عملکرد ملی‌پوشان را برای انتخاب ترکیب نهایی برای دیدار با ازبکستان در تاشکند رصد می‌کند.

هاشمیان که دوران بازی خود به هلی‌کوپتر فوتبال ایران شهرت داشت، پس از آن‌که در اتاق فکر مارک ویلموتس حضور داشت حالا باید در نقش دستیار کمکی دراگان اسکوچیچ، به مرد کروات نکات فنی را منتقل کند تا در نهایت بهترین تیم ملی مهیای حضور در دیدارهای تدارکاتی و سپس انتخابی جام جهانی شود.

هلی‌کوپتر از اتاق فکر ویلموتس به سوی اسکوچیچ

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋