دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش نساجی به درخواست 4 میلیاردی برای رضایت فکری

واکنش نساجی به درخواست 4 میلیاردی برای رضایت فکری

اسدی: فکری تعهد دارد، باید به آن عمل کند؛ واکنش نساجی به درخواست 4 میلیاردی برای رضایت فکری؛ عضو هیات مدیره نساجی مازندران اعلام کرد محمود فکری و استقلال باید باشگاهش را برای صورت گرفتن انتقال راضی کنند.

علیرضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار ورزش در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه نساجی با انتقال محمود فکری به استقلال موافقت کرده، عنوان کرد: این انتقال ها و جابه جایی ها در فوتبال معمول است اما باید دوطرف به توافق برسد. آقای فکری هم اگر بخواهد به استقلال برود،‌باید باشگاه را راضی کند.


وی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه نساجی از استقلالی‌ها برای صدور رضایتنامه فکری 4 میلیارد تومان پول خواسته تاکید کرد: همه این مسائل در قرارداد آقای فکری آمده است. باید ایشان شرایط نساجی را هم در نظر بگیرد. حال ممکن است مبلغ مورد توافق بالای 4 میلیارد باشد یا کمتر از 4 میلیارد.


اسدی در پاسخ به این پرسش که خودش فکر می‌کند انتقال فکری به استقلال صورت می‌گیرد یا نه، گفت: قطعا ما تصمیمی می‌گیریم که به سود باشگاه نساجی باشد. باید منافع باشگاه ما تامین شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋