دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسدی: گل محمدی درباره آینده ام تصمیم خواهد گرفت

اسدی: گل‌محمدی درباره آینده‌ام تصمیم خواهد گرفت

بازیکن جوان پرسپولیس که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم نفت مسجدسلیمان بازی می‌کرد، گفت که هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته و در واقع باید یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس درباره آینده او اظهارنظر کنند.

به گزارش ورزش، محمدامین اسدی بازیکن جوان فصل گذشته پرسپولیس که با قراردادی قرضی راهی نفت مسجدسلیمان شده بود، درباره آخرین وضعیت خود گفت: فصل گذشته قرار بود در پرسپولیس به کار خودم ادامه دهم که به دلیل جذب بازیکن خارجی، قرار شد تا با قرارداد قرضی به نفت بروم و در این تیم خوب و با هواداران خونگرم بازی کردم و زیرنظر آقای تارتار در 11 بازی به میدان رفتم؛ پس از پایان فصل، حالا من بازیکن تیم پرسپولیس محسوب می‌شوم و با این تیم محبوب و مردمی قرارداد دارم و این‌که تابع تصمیم سرمربی و باشگاه هستم.

وی افزود: درباره آینده‌ام در حال حاضر اختیاری از سوی من نیست که بخواهم بگویم به کدام تیم می‌روم یا چه اتفاقی خواهد افتاد، هر چه آن‌ها تصمیم بگیرند من تبعیت می‌کنم؛ درست است که زمانی از نقل و انتقالات گذشته اما با توجه به شرایط سنی که دارم، می‌توانم زیر 23 سال بازی کنم و پیشنهادات خوبی شده است، اما هر چه باشگاه و سرمربی تیم تصمیم بگیرند همان خواهد شد. هنوز زمان برای تصمیم‌گیری وجود دارد، برای در زمان اوج کرونا پیشنهاد خارجی داشتم که به دلیل آن شرایط نتوانستم کارهای ویزای خودم را انجام بدهم. من همچنان در پایان باید بگویم که بازیکن پرسپولیس هستم و با تصمیم این باشگاه، من هم برای آینده خود تصمیم خواهم گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋