دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مامه تیام به تیم ملی سنگال دعوت شد

بازیکن سابق استقلال به تیم ملی کشورش دعوت شد.

مامه تیام به تیم ملی سنگال دعوت شد

به گزارش ورزش، الیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال 24 بازیکن را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت کرد که در میان افراد فراخوانده شده، یک نام آشنا برای فوتبال ایران دیده می شود که او کسی نیست جز مامه تیام مهاجم سابق استقلال تهران.


تیم ملی سنگال که قصد دارد در دو بازی دوستانه به مصاف تیم های مراکش و موریتانی برود، از فردا اردوی آماده سازی خود را برای این دو مسابقه آغاز خواهد کرد.


در لیست افراد دعوت شده به تیم ملی سنگال، نام مامه تیام مهاجم سابق استقلال و فعلی فنرباغچه ترکیه در کنار افرادی نظیر سادیو مانه مهاجم لیورپول، ادوارد مندی سنگربان چلسی، کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی دیده می شود.

مامه تیام به تیم ملی سنگال دعوت شد


البته طبق اخباری که منتشر شده، سادیو مانه مهاجم قرمزهای آنفیلد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی تواند تیم ملی کشورش را در این دو بازی همراهی کند و قرار است اندایه جایگزین او شود که این اتفاق می تواند شانس بازی کردن تیام را افزایش دهد.


الیو سیسه سرمربی سنگال درخصوص غیبت احتمالی کولیبالی به دلیل ممنوعیت های کرونایی در شهر ناپل ایتالیا اعلام کرد: کولیبالی در کنار ما خواهد بود. این بازیکن حتی آماده انجام این دیدار برابر یووه بود. کالیدو جزو افراد مبتلا شده به کرونا نیست. بنابراین هیچ نگرانی در مورد او وجود نخواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋