دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سوپرجام پرسپولیس تراکتور؛ 5 آبان ماه

اولین تقابل منصوریان با یحیی گل محمدی؛ سوپرجام پرسپولیس - تراکتور؛ 5 آبان ماه؛ یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان در اولین گام از فصل بیستم در قالب سوپرجام برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

سوپرجام پرسپولیس تراکتور؛ 5 آبان ماه

به گزارش ورزش، با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فصل نوزدهم و قهرمانی تراکتور در جام حذفی، اکنون این دو تیم در دیدار سوپرجام پیش از رقابت‌های لیگ بیستم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پرسپولیس که فصل هجدهم به دلیل قهرمانی همزمان لیگ برتر و جام حذفی به صورت اتومات به عنوان قهرمانی سوپرجام رسیده بود، اکنون برای دفاع از این عنوان باید در فصل جدید برابر تراکتور قرار گیرد. تراکتور در فصل گذشته با ساکت الهامی با برتری مقابل استقلال در فینال جام حذفی به قهرمانی دست یافته بود.

طبق اعلام سازمان لیگ اکنون سوپرجام فوتبال ایران در تاریخ 5 آبان و دو روز قبل از افتتاحیه لیگ با انجام دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور برگزار خواهد شد.

علیرضا منصوریان سرمربی سابق نفت تهران، استقلال و ذوب آهن که در این فصل به عنوان سرمربی تراکتور کار خود را آغاز کرده، اکنون باید در اولین چالش خود برابر یحیی گل محمدی و پرسپولیس در سوپرجام حاضر شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋