دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک دشمن آشنا در نوکمپ، راکیتیچ انتقام می گیرد؟

گزارش؛ یک دشمن آشنا در نوکمپ، راکیتیچ انتقام می گیرد؟؛ ایوان راکیتیچ امشب و پس از شش سال بار دیگر برابر بارسلونا قرار خواهد گرفت.

یک دشمن آشنا در نوکمپ، راکیتیچ انتقام می گیرد؟

به گزارش ورزش، امشب در نوکمپ حساس ترین جدال هفته پنجم لالیگا بین بارسا و سویا به انجام خواهد رسید. دیداری که برای هر دو تیم حساس خواهد بود. بارسا و سویا که از هفته سوم پای به لالیگا گذاشتند، هر دو بازی قبلی خود را پیروز شده اند و در حالی به مصاف هم می روند که از آخرین پیروزی سویا در این ورزشگاه 9 سال می گذرد.

یک دشمن آشنا در نوکمپ، راکیتیچ انتقام می گیرد؟

در ترکیب سویا نام یک بازیکن آشنا برای بارسا و هوادارانش به چشم می خورد. ایوان راکیتیچ که تابستان امسال با قراردادی به ارزش 1.5 + 9 میلیون یورو از بارسا جدا و به سویا بازگشت. او تابستان 2014 از سویا راهی بارسا شد و با پیراهن آبی اناری به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرد. یک لیگ قهرمانان و 4 لالیگا مهمترین افتخارات او با بارسا بودند اما او امشب با پیراهن سویا برابر هم تیمی های قدیمی خود به میدان خواهد رفت.

یک دشمن آشنا در نوکمپ، راکیتیچ انتقام می گیرد؟

راکیتیچ به خصوص در فصل گذشته تاثیرگذاری همیشگی خود در ترکیب بارسا را از دست داد. ستاره کروات 42 بازی برای بارسا در همه رقابت ها انجام داد که در 22 بازی تنها به عنوان بازیکن ثابت وارد میدان شد و در نهایت با قرار گرفتن در فهرست مازاد رونالد کومان، چاره ای جز جدایی نداشت.

راکیتیچ که بین سال های 2011 تا 2014 با پیراهن سویا 7 بار برابر بارسا قرار گرفته، هرگز نتوانسته برابر بلاشگاه کاتالان پیروز شود. دو تساوی و 5 شکست حاصل کار او بوده و باید دید امشب بالاخره رنگ پیروزی برابر بارسا را خواهد دید یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋