دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هافبک اینتر را اشتباهی به پی اس جی فرستادند

هافبک اینتر را اشتباهی به پی اس جی فرستادند

نشریه معتبر اکیپ به اشتباه امروز اعلام کرد که ژوائو ماریو هافبک پرتغالی اینتر با پی اس جی به توافق رسیده است.

به گزارش ورزش، نشریه فرانسوی اکیپ خبری که خودش درباره انتقال ژوائو ماریو به تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده بود را تصحیح کرد و آن را حاصل یک اشتباه دانست.
 کمتر از چند ساعت از زمان انتشار خبر انتقال قرضی قریب‌الوقوع ژوائو ماریو از تیم اینتر به پاری‌سن‌ژرمن، خود این نشریه خبرش را اصلاح کرد و نوشت که این هافبک پرتغالی به تیم پاریسی ملحق نمی‌شود.

هافبک اینتر را اشتباهی به پی اس جی فرستادند

بلافاصله پس از انتشار این خبر توسط روزنامه اکیپ، شبکه‌های اسپورت‌ایتالیا و رادیو مونت‌کارلو به توافق رسیدن اینتر و PSG برای انتقال ژوائو ماریو را تکذیب کردند. اکیپ هم ساعاتی بعد اعتراف کرد که در خبر خود نام بازیکنی که به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شده را اشتباهاً ذکر کرده و این بازیکن دانیلو پریرا مدافع تیم پورتو بوده نه ماریو.

به این ترتیب اینتر همچنان باید برای فروش یا انتقال قرضی بازیکن 27 ساله‌اش که در برنامه‌های آنتونیو کونته هم جایی ندارد، به دنبال مشتری باشد. ماریو که سال 2016 از تیم اسپورتینگ لیسبون به اینتر پیوست، در دو فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم‌های وستهام و لوکوموتیو مسکو بازی کرده و این در حالی است که او دو سال دیگر با نراتزوری قرارداد دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋