دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پپ: شاید بیلسا باهوش تر از من باشد

پپ گواردیولا بعد از دیدار تیمش با لیدز گفت سرمربی این تیم مارچلو بیلسا در پایان بازی از او سوالی پرسیده که پاسخ دادن به آن برایش دشوار بوده.

پپ: شاید بیلسا باهوش‌تر از من باشد

به گزارش ورزش، منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا دیروز در لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدز رفت و در مقابل این تیم به تساوی 1-1 رسید. گواردیولا در پایان بازی در حال خوش و بش کردن با بیلسا دیده شد و به خبرنگاران گفت بیلسا از او سوالی پرسیده که در پیدا کردن جوابش درمانده است.

 

بعد از آنکه سوت پایان بازی به صدا درآمد گواردیولا و بیلسا یکدیگر را در آغوش کشید و برای مدت کوتاهی در حال گپ زدن دیده شدند. پپ فاش کرد که بیلسا در این لحظات از او خواسته نظرش درباره بازی را بگوید و البته پپ به گفته خودش نتوانسته خیلی سریع پاسخ درخوری برای این سوال پیدا کند.

 

پپ: شاید بیلسا باهوش‌تر از من باشد

 

گواردیولا در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: " بیلسا به من گفت نظرت راجع به بازی چیست؟ گفتم یک ثانیه بعد از تمام شدن مسابقه نمی‌توانم بازی را آنالیز کنم! "

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: " شاید بیلسا از من باهوش‌تر است! ولی من نمی‌توانم. من زمان لازم دارم تا بازی را بررسی و تحلیل کنم. ولی خب، به بیلسا گفتم که به نظرم بازی خوبی بود. یک بازی منصفانه. برای همین بود که نتیجه در نهایت مساوی شد".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋